Hej alla igen!

Mer
17 år 1 månad sedan #72294 av tryskey
Hej alla igen! skapades av tryskey
hej!
Nu har jag haft massa konstiga problem med att logga in, och inte orkat/lyckats fixa det förrän nu! Därav min frånvaro, ifall någon nu märkt detta.
Jag har ju börjat högskolan nu, och tagit bort min förtidspensionering (alltså aktivitetsersättning). Det går bra! Det är lite festligt att det faktiskt funkar, trots att jag gick från 75% aktivitetsersättning till 0% och fulltidsstudent!

Nå, *vinkar* till er allihopa, och hoppas ni mår någorlunda gott!
Mer
17 år 1 månad sedan #72296 av Isa-Alise
Svar från Isa-Alise i ämnet Hej alla igen!
Kul att du tittar in... hoppas att du får tid att skriva lite oftare... du har varit saknad!

Allt är väl med mig...

Hur går det med studierna? Orkar du med studietakten? Hinner du äta och sova och träffa lite vänner?
Mer
17 år 1 månad sedan #72299 av Aspergergirl
Svar från Aspergergirl i ämnet Hej alla igen!
Åhh vad roligt att höra ifrån dig Tryskey. Så himla skönt att det går bra med pluggandet. Lycka till med allt och hör gärna av dig mer. Även jag har saknat dig här ska du veta. /A
Mer
17 år 1 månad sedan #72302 av tryskey
Svar från tryskey i ämnet Hej alla igen!
va kul att se er!

Jorå, det går faktiskt bra! Har inte missat några poäng än iallafall, men å andra sidan läser vi grundkursen just nu, och den har inte så vansinnigt mycket motstånd, så att säga.
Det kommer 10 poäng juridik på termin 2 eller 3, som jag inte ser fram emot. Den kursen kommer nog suga livet ur mig, är jag rädd.
Men men, den dagen den sorgen...


Har också fått en del jättespännande föreläsningsjobb, är bokad ända in på 2008! Håller på att fixa en egen hemsida kring det så jag lättare kan utöka verksamheten.
Mer
17 år 1 månad sedan #72305 av Saari
Svar från Saari i ämnet Hej alla igen!
Välkommen tillbaka och vad kul att se dig skriva igen! Jag hoppas verkligen att det går bra för dig och att du är beredd på sämre dagar, så att du kan ta dig igenom dem :)
Mer
17 år 1 månad sedan #72318 av Galen
Svar från Galen i ämnet Hej alla igen!
Vad studerar du? Vad är det för föreläsingar? Hur gammal är du? (Ren nyfikenhet).