Mitt trådlösa bredband dummar sig

Mer
15 år 6 månader sedan #157258 av Nissegossen
Mycket enklare med kablar, det brukar gå att kombinera med trådlösa nätverk, då fungerar grejerna! Har en trådlös router men har den uppkopplad via kablar! Mycket mindre bekymmer!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • aivo
  • Besökare
  • Besökare
15 år 6 månader sedan #157262 av aivo
Svar från aivo i ämnet Mitt trådlösa bredband dummar sig
jepp ja har haft 4 routrar som din innan ja köpte en bättre..

de billigaste är skräp om man ska va ärlig
Mer
15 år 6 månader sedan #157263 av Nissegossen
Som jag ser det är det krasst ekonomiskt bäst att använda kablar...

Du kan ju pröva om du har en granne i närheten som du får in signalen ifrån och surfa på grannens nätverk! :P :lol:

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • aivo
  • Besökare
  • Besökare
15 år 6 månader sedan #157265 av aivo
Svar från aivo i ämnet Mitt trådlösa bredband dummar sig

Nissegossen skrev: Som jag ser det är det krasst ekonomiskt bäst att använda kablar...


kan man säga, men med bärbar är det ingen höjdare
Mer
15 år 6 månader sedan #157267 av Nissegossen

Krille skrev:

Nissegossen skrev: Som jag ser det är det krasst ekonomiskt bäst att använda kablar...


kan man säga, men med bärbar är det ingen höjdare


Lite svårt att byta till ett bredband hemma, ja, visst, du får köra med diagnostik programmet på explorer och koppla upp den! Lite trixigt, men du får en mycket snabbare hastighet än ett modem som klarar 2 Mb/s

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • aivo
  • Besökare
  • Besökare
15 år 6 månader sedan #157283 av aivo
Svar från aivo i ämnet Mitt trådlösa bredband dummar sig

Nissegossen skrev:

Krille skrev:

Nissegossen skrev: Som jag ser det är det krasst ekonomiskt bäst att använda kablar...


kan man säga, men med bärbar är det ingen höjdare


Lite svårt att byta till ett bredband hemma, ja, visst, du får köra med diagnostik programmet på explorer och koppla upp den! Lite trixigt, men du får en mycket snabbare hastighet än ett modem som klarar 2 Mb/s


internet explorer suger, kör Firefox helst, annars Opera

Windows är ingen höjdare egentligen heller