Blir galen - pop-ups!

Mer
15 år 5 månader sedan #162038 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Blir galen - pop-ups!
Jag aktiverade blockering av popup-fönster, men det dyker fortfarande upp en del. Varför?


Här följer några av de vanligaste orsakerna till varför du fortfarande kan se popup-fönster:


Du kan ha programvara, t.ex. annonsprogram eller spionprogram, på din dator som öppnar popup-fönstren. Om du vill stoppa dessa popup-fönster måste du först identifiera det program som öppnar dem, och därefter ta bort programmet eller ändra dess inställningar så att det slutar att öppna popup-fönster. Information om hur du hittar och tar bort annons- och spionprogram finns i Spionprogram: vanliga frågor och svar.


Vissa fönster med aktivt innehåll blockeras inte.


Internet Explorer blockerar inte popup-fönster från webbplatser som finns i zonerna Lokalt intranät. Om du vill att popup-fönstren från dessa webbplatser ska blockeras måste du ta bort webbplatserna från de här zonerna. Mer information finns i Säkerhetszoner: lägga till eller ta bort webbplatser.
  • Frankie
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
15 år 5 månader sedan #162236 av Frankie
Svar från Frankie i ämnet Blir galen - pop-ups!
I'm back och har ett bra tips för alla er med störande pop-ups...
Testa den nya webläsaren Google Chrome. Funkar perfekt för mig och så har den flera roliga funktioner. En kommande hit?`
Mer
15 år 5 månader sedan #166945 av Tikki
Svar från Tikki i ämnet Blir galen - pop-ups!
Jag använder Lavasoft gratisprogram och är väldigt nöjd med det.
www.lavasoft.com/