Inget ljud

  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
15 år 5 månader sedan #164967 av Fantasio
Inget ljud skapades av Fantasio
Jag har högtalarna på, men jag kan inte spela musik i media player. Jag hör andra ljud på datorn, fast musiken är död. Finns det någon som kan hjälpa mig? Jag har en kunnig kompis, men han bor på annan ort. Vad göra? Datorer är så frustrerande, alltid är det något som krånglar. :evil:
Mer
15 år 5 månader sedan #164971 av Inwatto
Svar från Inwatto i ämnet Inget ljud
Har du provat att dubbelklicka på den lilla högtalarsymbolen nere i högra hörnet på skärmen? Där brukar man kunna få upp en mixer med reglage för olika saker. Kolla om nån regel är helt nere.

Prata inte med hat i munnen!
Mer
15 år 5 månader sedan #164974 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Inget ljud

Inwatto skrev: Har du provat att dubbelklicka på den lilla högtalarsymbolen nere i högra hörnet på skärmen? Där brukar man kunna få upp en mixer med reglage för olika saker. Kolla om nån regel är helt nere.


Är rutorna där förbockade så har du satt dem på ljud avstängt! Och om reglagen är långt nere så hör du heller ingenting.

Högerklicka på högtalar symbolen så får du upp detta..

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
15 år 5 månader sedan #164983 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Inget ljud
Nu funkar det igen... :D Tack för snabba och bra tips.
Mer
15 år 5 månader sedan #164987 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Inget ljud
Du har volymkontroll på mediaspelaren också, är den långt till vänster kan du öka volymen på mediaspelaren genom att dra den längre åt höger....

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
15 år 5 månader sedan #165015 av Sankt_sigfrid
Svar från Sankt_sigfrid i ämnet Inget ljud
för framtida problem ska jag säga att ifall du har flera mediespelare, och drar ner ljudet på en av dem så kan ljudet på de andra påverkas med...*just so you know*