Datorhaveri

Mer
15 år 5 månader sedan #167198 av Bitte
Svar från Bitte i ämnet Datorhaveri
Nej dom fick inte skärmen med sig, men jag tror inte att det är den.
Första gången dom hade den inne bytte dom hårddisk, moderkort och nätaggregatet och den andra gången bytte dom nätaggregatet igen.
När man sätter på den fungerar den ett litet tag men så fort den ska ladda Windows så börjar det att knacka i lådan och så kommer det upp en blå skärm.
Men det ska jag höra med dom i alla fall för säkerhets skull om det kan vara skärmen.
Mer
15 år 5 månader sedan #167204 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Datorhaveri
:tänk :rolleyes:

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
15 år 5 månader sedan #167205 av Geta
Svar från Geta i ämnet Datorhaveri
Firman måste ju ha provat datorn innan de skickade
den till dig. Särskilt som det var andra gången som
den var inne på reparation.
Kan du inte prova med en annan skärm. Har du någon
i gömmorna.
Mer
15 år 5 månader sedan #167226 av Bitte
Svar från Bitte i ämnet Datorhaveri
Så, nu har jag testat min skärm och det är inget fel på den. Jag kopplade den till min bärbara och det fungerar hur bra som helst.
Så nu får jag se om jag får en sprillans ny dator eller om dom fixar den.
Det är ett mysterium, det tycker både Komplett och jag. Kanske är det fel på hela schassit ?
Mer
15 år 5 månader sedan #167229 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Datorhaveri
Du skall begära att få rubbet nytt, för det här skall du inte behöva vara utsatt för! Stå på dig!

Begär den förövrigt innan jul om det går!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
15 år 5 månader sedan #167245 av Bitte
Svar från Bitte i ämnet Datorhaveri
Jag måste skicka tillbaks den här först innan dom skickar ev. en ny. Han på Komplett skulle skicka postlappen som man sätter på paketet så den kommer med söndagsposten så att jag får den på måndag. Sen tar det ett dygn innan Komplett får datorn. Så det blir väl inte förrän efter nyår eller kanske i mellandagarna som jag får den. Men det lutar nog att det blir efter helgerna, skulle jag tro. SUCK...