Dator krångel

Mer
14 år 6 månader sedan #252692 av wasp
Svar från wasp i ämnet Dator krångel
@ Nisse
Mitt antivirusprogram hade tagit bort en dll fil, så att datorn inte ens tog emot skivorna som följde med med drivrutinr mm.
Känner en IT tekniker som fixade den åt mig (så dyrt blev det inte).
Har Windows Vista och uppgraderingarna kom från fabrikantens hemsida, d v s praktiskt taget allt.
Mer
14 år 6 månader sedan #252704 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Dator krångel
wasp,

Du kanske hade kunnat lösa problemet genom att göra en systemåterställning dvs återställa Windows som det var några dagar innan. Det borde ha fixat problemet med den försvunna DLL. En viktig sak om datorn har problem är att starta upp Windows i felsäkert läge. När datorn startar så trycker man på F8 tangenten.
Mer
14 år 6 månader sedan #252708 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Dator krångel
ia-fia,

För AVG inträffar sådana fel, när AVG inte är uppdaterat. Det kan endera vara att själva AVG programmet inte är uppdaterat, men det kan också bero på att den inte uppdaterats så att den inte kan identifiera de senaste virusen.

Du kan också kolla på Nortons hemsida på felmeddelanden:
www.symantec.com/norton/support/ ... cted_nav=6
Mer
14 år 6 månader sedan #252715 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Dator krångel

Nissegossen skrev: ia-fia var storsint och ge zoidar en kram! Och dela systerligt med dig! Slösar du med Kärleken, så får du bara mer kärlek! Ty den är en outsinlig källa... :lol: :lol: :lol:

Kram ia-fia...och zoidar:hjärta :hjärta :hjärta
Nisse


Kram Nissegossen! :hjärta Vist sagt om kärleken, så sant är det.

All things such as money and worldly objects are gone forever when you give them away - but not love. The more love you give, the more your heart will be filled with love. Love is like a never-ending stream. /Ammachi

Anchored in Christ ✟

Mer
14 år 6 månader sedan #252734 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Dator krångel
:rotfl zoidar är då inte allt jag skriver här så, sant så och så vist så? :rolleyes:

Men skämt åsido, jag har ju liksom inte hittat på allt det jag själv skriver om! Kul att få veta källan till ordspråket, tack och hej från Nisse!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
14 år 6 månader sedan #252778 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Dator krångel
:mrgreen:

Finns säkert många som sagt samma sak kan jag tänka mig... det är ju en sanning som vem som helst kan upptäcka.

Anchored in Christ ✟