Ingen setup-fil

Mer
14 år 6 månader sedan #254049 av Tikki
Ingen setup-fil skapades av Tikki
...till ett program jag ska installera.
Det står; Install your software using the trial option.
Jag vet inte ens vad trail option är. Någon som hur man gör?
Mer
14 år 6 månader sedan #254054 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Ingen setup-fil
:?: Ingen aning? Försök ladda ned en gång till och ha då sänkt säkerhets sköldarna och då staplarna på säkerhet och sekretess på internet alternativ på kontrollpanelen för, att har du maximal säkerhet och alla sköldar uppe kan du inte installera någonting, för att säkerhetsfunktionerna på datorn stoppar då alla försök och de kan inte avgöra om att du själv vill ladda ned eller om det är ett virus med en skadlig exe-fil som vill det....

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
14 år 6 månader sedan #254055 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Ingen setup-fil
Kolla in länken här! Jag gjorde ett sök på google på detta, kanske du kan hitta någonting här som förklarar för dig! Det är i alla fall bättre än ingenting!

Google-länk[/url:15kf8ech]

www.microsoft.com/visualstudio/e ... fault.mspx

Har du svårt med engelskan? Försök med googles översättningar, de går på ca fem sek sedan får du i vissa fall en översättning på svenska, detta då om det är html eller pdf filer...

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
14 år 6 månader sedan #254056 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Ingen setup-fil
Jag tror ju att du skall ladda ned mjukvaran på länken jag gav dig! Den borde vara juste för att det står ju microsoft på den även om det är en beta upplaga! tror den är gratis!
www.microsoft.com/visualstudio/e ... fault.mspx

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
14 år 6 månader sedan #254060 av Tikki
Svar från Tikki i ämnet Ingen setup-fil
VS tänker jag ladda ner tillsammans med Office 2010. Jag kunde inte få den information jag sökte via länkarna men tack i alla fall. :mrgreen:
Mer
14 år 6 månader sedan #254138 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Ingen setup-fil
Jag tycker att det låter, som att det vid installationen skulle finnas flera alternativ bl.a trial option, som förmodligen är för de som skall testa programmet innan de köper det. Kör en Google sökning på programmet och felet som du har, men gör det även på engelska.