MSN problem

Mer
13 år 8 månader sedan #324717 av iprenmannen
MSN problem skapades av iprenmannen
Hej

Jag har problem med att ta emot meddelande via msn. Jag kan logga in. Lägga till kontakter. Skriva till någon. Fast meddelandena som andra skickar till mig kan jag inte ta emot. Jag menar att det syns inte någonstans att ett meddelande har kommit. Någon som har lösningen på detta problemet skulle jag vara jätte tacksam.

Versionen av msn är 2009.
Mer
13 år 8 månader sedan #324805 av iprenmannen
Svar från iprenmannen i ämnet MSN problem
Kan det ha att göra med att min prövotid på antivirus program har gått ut? Eller att jag använder windows 7.
Vad jag kan minnas har det aldrig fungerat. Fast i och för sig har jag inte använt det så mycket för än nu.

Det måste väl finnas fler här som an använder msn eller? En gissning går bra för min del behöver all hjälp jag kan få.
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
13 år 8 månader sedan #324806 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet MSN problem
vet inte om msn har skräppost? eller om din hotmail konto inte har uppdaterats nog ofta? Man måste väl vara inne på hotmail inom en månad från senaste uppdateringen.

Vars är världen på väg?
  • Besökare
  • Besökare
13 år 8 månader sedan #324889 av
Svar från i ämnet MSN problem
Tack Jocke för ditt svar. Jag vet heller inte om msn har skräpppost och ifall det isåfall kan det vara någon inställning. Fast jag har gått igenom alla inställningar och det verkar inte lyckas ändå.

Angående att man måste vara aktiv på hotmail så är jag det. Nästan inne dagligen.

Tycker detta är ett märkligt fenomen. En kompis jag pratade med hade alrdig hört talas om detta problemet förrut.
Mer
13 år 8 månader sedan #324898 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet MSN problem
Om andra använder andra chattprogram än msn kan man ibland få problem.

www.eggheadcafe.com/software/asp ... ages-.aspx