Spelar ni datorspel? Vilka i så fall?

Mer
9 år 11 månader sedan #661399 av Utomjordingen
Jag har egentligen inte spelat PC-spel/spelkonsol på allvar år och dar. Jag skapade faktiskt egna spel (Flash spel) en gång i tiden och när jag gjorde detta så var det inte alls lika roligt att spela data spel efteråt… för jag på något sätt genomskådade hur data spel-världen är. Därför saknar jag artificiella spel som skulle kännas betydligt roligare att spela mot. Som lär hur jag spelar – kanske finns det sådana spel idag? Annars, för mig innan jag tröttnade på data spel så var absolut alla "Delta Force" spel världens bästa spel för mig då på den tiden. Jag gillar mest data spel som är verklighetstrogna och det var "Delta Force" spel då på den tiden!
Mer
9 år 11 månader sedan #661753 av Richard
Flash är kul att kunna! Jag gjorde ett omtalat ökänt "spel" i Flash som hamnade på första sidan i Expressen... Även polisen blev inkopplad. Vet inte om jag vågar avslöja vad det var... :tänk
Mer
9 år 11 månader sedan #661946 av Admin1
Ojdå, du har verkligen haft kontakt med polisen, men det har andra också haft, men då har det mer varit typ taxifärd till sjukhuset.
Mer
9 år 11 månader sedan #661972 av Geta
Det stämmer. Polisen har ringt på dörren en gång, för att skjutsa mig till Psyk. Än idag vet jag inte vem som
stod för anmälningen. Det var 1984. Poliserna var vänliga och omtänksamma. De bar uniform och hade en
vanlig polisbil. Kan undra vad grannarna tänkte?
Mer
9 år 11 månader sedan - 4 år 5 månader sedan #662019 av zoegas
Ska ta upp Silent Hunter 5 igen. Ubåtssimulator. Det är helt otroligt realistiskt med moddar.


Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Last edit: 4 år 5 månader sedan by Admin1.
  • Besökare
  • Besökare
9 år 11 månader sedan #664862 av
köpte 2st nya playstation spel idag

till playstation 1. final fantasy chronicles. så nu har jag 15st olika final fantasy till samlingen.
till playstation 3. deadrising 2. ett slakta zombies spel
:D