:från mobil till iphone 4s...

Mer
9 år 8 månader sedan #684048 av notwoodstock
Allt med micro-SIM, eller nano-SIM (som vissa behöver) får du hjälp av Operatören.

Telia fixade mig sådant här gratis för ett tag sedan, det är en drive.

Om Comviq har så står det väl mer webben.

Tankning kommer du ju till när du valt lite, fått kortet och registrerat det.
Mer
9 år 8 månader sedan #684049 av lärjungenMatteus
7 Detta är alltså situationen: de flesta judar har inte fått det erkännande från Gud som de söker efter. De som Gud har utvalt har gjort det, men de andras ögon är förblindade.

8 Det är vad våra Skrifter menar när de säger att Gud har låtit dem somna och tillslutit deras ögon och öron, så att de inte förstår vad vi talar om när vi berättar för dem om Kristus. Och så är det än i dag.
Mer
9 år 8 månader sedan #684050 av notwoodstock
[url:3ld1fu79]https://www.telia.se/privat/bredband/abonnemang-kontantkort/produkt/mobilt-bredband-kontant[/url:3ld1fu79]
Mer
9 år 8 månader sedan #684072 av Admin1
Du kanske kan fråga personen, som du fick Iphonen av om simkort och abbonemang finns redan för den och hur du startar den.
Mer
9 år 8 månader sedan #684093 av lärjungenMatteus
7 Detta är alltså situationen: de flesta judar har inte fått det erkännande från Gud som de söker efter. De som Gud har utvalt har gjort det, men de andras ögon är förblindade.

8 Det är vad våra Skrifter menar när de säger att Gud har låtit dem somna och tillslutit deras ögon och öron, så att de inte förstår vad vi talar om när vi berättar för dem om Kristus. Och så är det än i dag.
Mer
9 år 8 månader sedan #684161 av Nissegossen
Eraase, byt simskort från din gamla telefon till den nya och ladda den med pengar precis som vanligt. Då behöver du inte byta nummer utan behåller det gamla och slipper lägga ut pengar på ett nytt abonnemang dessutom. Om simskortet är för stort, vilket jag i och för sig inte tror, bryt den efter perforeringen i så fall och sätt i den mindre delen med chipset i för avsedd plats i telefon. För att kunna ringa på din telefon, får du ladda den med ström först så att du har ström i batteriet. Bara sätta i kontakten i väggen på laddaren och andra änden i avsedd plats i telefonen. För att starta så gör som här sagts, håll in påknappen en stund, tillräckligt länge för att telefon skall starta, sedan har du att lära dig funktionerna. Detta är de viktigaste sakerna för att komma igång. Nu vet jag ingenting om en Iphone då jag har en Samsung, men principen är densamma vad jag förstått.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum