Varför kopplas jag hela tiden ut från internet?

Mer
6 år 10 månader sedan #944834 av Nissegossen
He, he, kom hit och du får med dig en fungerande dator hem. Varför måste du komma hit? Jo, det för att på den datorn, vilken jag skräddar sytt åt mig själv och på den ligger mina koder och jag raderar bara det och du får skriva in dina koder, rekommenderar att du skriver upp de koderna. Jag är inte ett dugg intresserad av dina, men kan guida igenom.

Jag lovar att uppföra mig som en gentleman och allt kostar gratis och installationsskivan får du dessutom och kan lägga in systemet när du kommit hem, i alla lägen.

Godis är gott när det är gratis.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 10 månader sedan #944835 av Geta
Min dator fungerade perfekt, när jag hade Telia-bredband.
Mer
6 år 10 månader sedan #944836 av mopa
Vad har du för operatör nu.
Mer
6 år 10 månader sedan #944837 av Geta
Bredbandsbolaget. Bostadsrättsföreningen har flaggat för att vi ska gå över till BBB. Det skulle bli så billigt och bra och ingå i hyran/avgiften. Om jag talar med vicevärden kommer han att säga att ingen annan har problem. Han påstod att vi inte längre behövde betala TV-avgiften men när jag ringde till Kiruna för att avsäga mig TV:n sa kvinnan att TV är privat och enligt lagen måste man betala, så jag litar inte på vicevärden.
Mer
6 år 10 månader sedan #944845 av Nissegossen
Loggade in bara för detta, trots att jag borde inte alls vara här. Ta bussen till tvillingstan och där går tåget till den här stan. Ta med datorväska, så att du kan ta den med hem!
Inga konstigheter någonstans. Jag gör dig inget, du får en dator helt gratis och en god måltid. Passar inte galoscherna köp egna.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 10 månader sedan #944846 av Geta
Jag behöver ingen ny dator.