Går det att använda en PC till något bra?

Mer
6 år 1 månad sedan #1041584 av björk
Jag tänker att skulle man köpa konsol
skulle man inte bo i en funkis lägenhet.
och dator känns vida långsökt..

Det är inte alltid lätt att bo funkis själv man trånar efter överflöd för: att sluta bekymra sig om förstämning o dylikt.

Jag har mycket men det stämmer som Dolly Parton proklamerar de jag menar är att jag fast jag har de jag har inte betalt så mycket.

Det ang hennes tes.

Det är bläck nu på fredag o så mera laster..
Jag brukar tänka antingen skulle jag va vakt eller pundare /junkie o jag valde de sistnämnda..

Detta med dödsriket att endast de saliga skall passera kanske de är strapats tankar. Jag ter mig väl inte så mega hård musik men jag pundar och de har väl inte de står inte främst i skaran till himlavalvet.

Men allt handlar om spektrum o prospekt allt är nyanser såvida du inte gör våld på någon dvs; där ingår annat andra ingredienser. Annars är de läggning som anbefaller att man skördar efter behag.
Mer
6 år 1 månad sedan #1041614 av Nissegossen

notwoodstock skrev: Vad jag skulle behöva är väl först och främst vassaste gratisantivirus. Vilket är det?


jag hade avg antivirus gratis, i.o.m det fick jag som engångsbonus ett program som skulle rätta alla felen körde det och fann att den hade tagit bort viktiga filer och det var stört omöjligt att kunna starta win 10 varpå jag ringde mjukvaruexperten, jag hade glömt att jag gjort backup på både det win 8 när jag sedan lade i win 10 och glömde visa mina backup så han sade jag lägger in mitt eget. datorn fungerade bra tills jag lade in linux och var tvungen att ta bort secur boot, när jag körde uppdatering började ett program gå igenom datorn och den stannade på illigelnumbers
efter det är den helt värdelös, går inte att göra någonting med datorn den fungerar inte, det jag kan göra är att ringa experten och be han lägga in mjukvaran på nytt med den som var från början. det riskerar att bli dyrt

han sade lägg inte in ett antivirusprogram, utan det inbyggda defender det är ett av de starkaste på marknaden och defender fungerar inte ihop med andra antivirusprogram och då stänger defender ned. så min inställning är kör inget annat än defender.

det är ett gott råd

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 1 månad sedan #1042138 av Admin1
Du Nissegossen måste lära dig hur man gör en systemåterställning och ominstallation av Windows. Tror det går att göra via boot till felsäkert läge.
Mer
5 år 8 månader sedan #1085184 av notwoodstock
PCn visade sig bra på PC-saker!

Kunde ladda några SDC bl.a.

Har köpt Norton med tre licenser, billigt.
Mer
5 år 8 månader sedan #1085221 av Nissegossen
Jag har originalhårddisken och på en extern hårddisk ligger win 10 original, den står före den falska och det var uppgraderat från win 8, men det USB-minnet är stulet och tyvärr har jag inte koden kvar om jag bara kommit ihåg hade jag gjort det själv

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum