Vilka appar finns det för väckarklocka som är bra?

  • ChujiYellow
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
5 år 10 månader sedan #1061664 av ChujiYellow
Jag har en android! :)
Mer
5 år 10 månader sedan #1061723 av Nissegossen
Detta är söksidan om du har en fråga ställ den till herr Google som du säger till en människa för många har ställt samma fråga. där ligger redan lösningen på din fråga, detta är söksidan botanisera där
www.google.se/search?source=hp&ei=flcXW7...i131k1.0.Ca6bOWOncOI

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
  • ChujiYellow
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
5 år 10 månader sedan #1061894 av ChujiYellow
Tack så jättemycket Nissegossen!
Mer
5 år 10 månader sedan #1061939 av Nissegossen
JaJa du kan ju snacka med Google han är oftast en god kompis men förrädisk och samlar informatormation om dig som han säljer dyrt till den som vill ha det. Ingen får ta Google får ta för givet att han är enbart är en snäll kompis han göra att någon får en kniv i ryggen för man vet inte vem som gjort det, men där kommer Google som själve fan

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 10 månader sedan #1061952 av Richard
Jag tror det finns en medföljande app till android. Jag har en Samsung-telefon, o normalt ställer jag alarmet ganska sent på förmiddagen, då plingar det normalt, en liten melodi bara. Men när jag var i Skellefteå, så satte jag alarmet som vanligt, men på 07:30. Men så plötsligt när alarmet går, så låter det typ så här:
-Good morning, the weather today is going to be sunny! Samt nyheter, m.m.

Det tycker jag var coolt, ska se hur man ställer in det. Jag gjorde ingen inställning alls. Vet inte vad det var. Om det beror på att telefonen har förflyttats o sånt.