Jag blir förbannad på Tre!

Mer
5 år 9 månader sedan #1075585 av Nissegossen
fiber till dosan över dörren har också comhem, men jag gillar inte dem de är för näriga och antagligen deras högre pris då jag tror står utan avtal med dem för närvarande och jag har ett skyhögt pris efter som jag inte förnyat avtalet vilket gör att den här tråden sätter fingret på det

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 9 månader sedan #1075731 av krokus
Svar från krokus i ämnet Jag blir förbannad på Tre!

Richard skrev: O sen en grej med Tre, det var i.o.f. ett tag sedan. En på Spiran, han har någon form av utvecklingsstörning o är inte särskilt smart, så lurade dom på honom ett abonnemang. Han trodde att han bara köpte nyaste iPhone för 600 kr. Han förstår ju inte det där om hur abonnemang fungerar! Personalen på Spiran gick tillbaka med telefonen i.a.f.

Har han ingen god man? Men skönt att det löste sig iaf!
Mer
5 år 9 månader sedan #1075754 av Richard
Ja, det tror jag säkert han har, men han trodde ändå han bara köpte telefonen för 600 kr.
Mer
5 år 9 månader sedan #1075790 av Nissegossen
I varje läge acceptera God Man före förvaltare, då har du lämnat allting du har om du får förvaltare om det skulle gå igenom att du får förvaltare då har du inget alls med att göra med dina pengar om du får förvaltare.

Välj God man då har du fortfarande något att säga till om det gäller din ekonomi

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 9 månader sedan #1076167 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Jag blir förbannad på Tre!
Det går att häva köp med hänvisning till allvarlig psykisk sjukdom.
Mer
5 år 9 månader sedan #1076169 av björk
Svar från björk i ämnet Jag blir förbannad på Tre!
Min förvaltare =älskling