Hur många timmar spenderar du framför dator/mobilskärm per dag?

Omröstning: Hur många timmar spenderar du framför dator/mobilskärm per dag?

Mindre än 1 timme
Inga röster 0%
1-2 timmar
Inga röster 0%
3-4 timmar
1 6.7%
5-6 timmar
3 20%
7-8 timmar
4 26.7%
9-10 timmar
4 26.7%
11-12 timmar
Inga röster 0%
Över 12 timmar
3 20%
Totalt antal röstare: 15
Endast registrerade användare kan delta i denna omröstning
Mer
4 år 10 månader sedan #1161682 av Zoidar
Jag räknade hur många timmar jag inte sitter vid mobilen eller datorn. Det är när jag gymmar, när jag kör bil, när jag sover, när jag läser och när jag jobbar.

Anchored in Christ ✟

Mer
4 år 10 månader sedan #1161684 av zoegas
Jag är ultra och kryssa i 12 timmar. Helt klart datorberoende

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
4 år 10 månader sedan #1161727 av Nissegossen

zoegas skrev: Jag är ultra och kryssa i 12 timmar. Helt klart datorberoende


Man har blivit en Data Nörd

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 10 månader sedan #1162154 av scannercicret
Swedish: För det mesta start 06:00 och slut för dagen 22:00. Vidare så skall man leva inom att äta och titta på nyheterna via TV:n. Under nattens lopp körs Boinc Maneger. Ibland är man trött på dess dagliga rutiner och då vill man göra något annat. Förklaring start. Så som jag gör med rollspelet Drakar och Demoner, inom modul kampanjen Erebaltor och när 'fumlet' (olyckan) byta planet sker, så är det dags för Isstoll modul kampanjen. Sedan när samma fummel sker igen så till baka till Altor planeten och köra en bra stund till med Erebaltor modul kampanjen, och så vidare mellan dessa två planeter. Det som jag tycker är synd är att hjärnan orkar max med 2 timmar inom detta spel med papper och penna samt suddgummi. Miniräknare ibland när det bliver för stora tal för mig inom förhand för att spara på tiden. Förklaring slutförd.
Mer
4 år 10 månader sedan #1162155 av Geta
Hej scannercicret från Örebro!

Du syns inte ofta på Viska men är en gammal medlem.
Mer
4 år 10 månader sedan #1162167 av Zoidar
Jag skulle vilja halvera skärmtiden, men vet inte hur det ska gå till. Nog hitta nya intressen.

Anchored in Christ ✟