AVG AntiVirus FREE och Virus och Trojaner.?

Mer
4 år 6 månader sedan - 4 år 6 månader sedan #1196376 av the dude
Svar från the dude i ämnet AVG AntiVirus FREE.?
jo precis jag kollade på film från denna site utan adblocker och jag installerade adblocker idag.

Streamad film från denna sida

Putlocker gav mig fett med virus och massa trojaner och spyware.!

adblockplus.org/download

Installerade detta där idag.!

installerade detta program idag också www.malwarebytes.com/
Last edit: 4 år 6 månader sedan by the dude.
Mer
4 år 6 månader sedan - 4 år 6 månader sedan #1196386 av the dude
Svar från the dude i ämnet AVG AntiVirus FREE.?
precis fick en massa popups och en massa virus och trojaner efter att ha kollat på Putlocker .!:twisted:

körde en avg disc scan och rensade dator i dag på alla dessa skräp filer så som trojaner och virus och spyware.!
Last edit: 4 år 6 månader sedan by the dude.
Mer
4 år 6 månader sedan #1196394 av Nissegossen
Kan bara säga, att jag hade AVG gratis och där kom de med ett erbjudande om att rätta till felen på min dator. Då raderade AVG viktiga filer som var nödvändiga för att starta mitt win 10 och därav skaffade jag experthjälp han fick igång min dator och sade detta hade du aldrig klarat själv. När det var gjort sade han använd Defender inget annat, det är utav de bästa som finns på marknaden och lova mig att inte använda något annat. Det har jag gjort efter det.

Det kostade också mig en bra slant och det i mitt liv jag gjort har mitt säkerhetstänk jag har, det är pga det jag fortfarande lever genom att inte begå samma misstag som andra har dött på, det kan alla slå sig i backen på. Är du en datoröverlevare? Samt är kär i ditt liv?

Jag tog reda på vad orsaken varför de dog var och gör ju inte samma miss som de som dog

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 6 månader sedan #1196396 av the dude
varning för denna site.!!

Putlocker
Mer
4 år 6 månader sedan #1196400 av the dude
tack för din hjälp.!:vagen :tummenupp
Mer
4 år 6 månader sedan #1196403 av the dude
Svar från the dude i ämnet AVG AntiVirus FREE.?
ja det var Putlocker som jag kollade på .värsta skit sidan det.:twisted: