Trådlösa hörlurar vilket ska man ha?

Mer
4 år 5 månader sedan - 4 år 5 månader sedan #1206426 av Nissegossen

AddictedWhore skrev: Hänger längre inte med över huvud taget när det gäller dagens teknik och så.

Så,

- Vilka bra trådlösa hörlurar finns det och vad tycker ni om det? Man har sett reklam för JBL! Men litar inte på reklam.


Köpte två trådlösa, det fanns möjlighet till tre stycken likadana som enkelt byta frekvens så var och en kunde lyssna på sin musik, och med enkel omkoppling kan man lyssna på de två andras musik. inte samma dator har faktiskt inte provat. Jag har nu hörlurar men tyvärr med sladd, men jag hittade en förlängningssladd till den igår, ger lite mer frihet
Ja, jag vet ju inte om du har någon speciell men här kan du se. Det här är det sista jag skriver då medicin påverkar mig kraftigt
www.google.se/search?sxsrf=ACYBGNSUpP0Sm...131j0i67.nJ-GisWrf9k

För i kväll alltså inget annat

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 5 månader sedan by Nissegossen.
Mer
4 år 5 månader sedan #1206440 av Kn@sen
Ganska svårt att rekommendera bra lurar. Beror mycket på budget och vilka krav man har. Sony brukar återge ljud till hyfsad kvalitet och pris. Vill man ha massa lullull blir det dyrare men kanske inte så mycket bättre ljud. Sen finns det också proffs prylar av olika märken i olika prisklasser, det heter ofta monitor lurar och ska återge hela registret av ljud, så som ljudtekniker hör i studion när musiken skapas och redigeras.
Såg ett par studio budds som gick lös på 60000 kr. Finns säkert dyrare också.
Mer
4 år 5 månader sedan #1206443 av Geta
Jag tog helt sonika bort kuddarna på mina hörlurar, när de gick sönder. Har bara plasten.
Mer
4 år 5 månader sedan #1206447 av Clean
Godnatt Nissegossen! Tackar och bockar! Hittade hörlurarna!

www.mediamarkt.se/sv/product/_marshall-m...UFx-FIBoCCMgQAvD_BwE
Mer
4 år 5 månader sedan #1206660 av krokus
AW,
Jo alltså, hörlurarna läcker (eventuellt) ut ljud, så att de runtomkring hör vilken musik jag lyssnar på. Musiken hörs ut.
Mer
4 år 5 månader sedan #1206686 av Clean
Ajdå inte bra!