Vem eller vilka har hackat in på ert internet?

Mer
4 år 3 månader sedan #1218080 av memphis
Charlie The Dude har nog bara en paus från Viska. Förut har han gjort pauser men alltid kommit tillbaka med nya tag.
Mer
4 år 3 månader sedan #1218081 av Geta
Han har varit borta ovanligt länge nu. Hans anhöriga kanske inte gillar att han medverkar här.
Mer
4 år 3 månader sedan #1218086 av memphis
Stackars Charlie, han är väldigt styrd av anhöriga och förmyndare och personal på boendet med. Hoppas verkligen att han kommer tillbaka!
Mer
4 år 3 månader sedan - 4 år 3 månader sedan #1218117 av Nissegossen
Det är mycket länge sedan jag stod utan en fungerande dator, men har ibland haft det svårt att komma ut på webben pga hackare.

Ni gör er roliga, men jag vet vem som är på min dator och gör livet surt för mig. Den ende som tror på mig är zoegas, vilket han skall ha en eloge för.

memphis skrev: Charlie The Dude har nog bara en paus från Viska. Förut har han gjort pauser men alltid kommit tillbaka med nya tag.


Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 3 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 3 månader sedan #1218126 av Vittrad
Jag fick mitt Netflix-konto hackat en gång. Som tur var gick det att få tillbaka efter att ha krånglat med supporten en stund. Sedan vet jag många som fått sitt blizzard-account hackat också.
Mer
4 år 3 månader sedan #1218129 av Admin1
Ibland kan det bli fel i DNS-cachen och då kan det blir svårt att nå vissa sajter. Men om man tömmer DNS-cachen så fungerar det bra igen. Kanske är detta Nissegossens fel.
pcforalla.idg.se/2.1054/1.704650/dns-cache