Vem eller vilka har hackat in på ert internet?

Mer
4 år 3 månader sedan #1218126 av Vittrad
Jag fick mitt Netflix-konto hackat en gång. Som tur var gick det att få tillbaka efter att ha krånglat med supporten en stund. Sedan vet jag många som fått sitt blizzard-account hackat också.
Mer
4 år 3 månader sedan #1218129 av Admin1
Ibland kan det bli fel i DNS-cachen och då kan det blir svårt att nå vissa sajter. Men om man tömmer DNS-cachen så fungerar det bra igen. Kanske är detta Nissegossens fel.
pcforalla.idg.se/2.1054/1.704650/dns-cache
Mer
4 år 3 månader sedan #1218298 av Clean
Okej Admin1 då måste han varit förvirrad av psykos eller whatever. För han var väldigt skärpt och smart emellanåt och så!
Mer
4 år 3 månader sedan - 4 år 3 månader sedan #1218302 av Clean
Ja jag har massa olika saker jag vill att okända inte ska veta. För jag känner skumma människor som ringer och pratar. Sedan när man klivit ur duschen och nån filmar det hur kul är det?
Eller att man får sitt konto använt med mitt kreditkort fortsätter fast man har sagt upp prenumerationen. Dessutom finns det Stalkers. Hur jävla kul är det?
Massa fler exempel!
Last edit: 4 år 3 månader sedan by Clean.
Mer
4 år 3 månader sedan #1218305 av memphis
Om man inte bryr sig om ifall man är spionerad på/övervakad tycker jag att man inte har alla hemma. "Har man bara rent mjöl i påsen" och sånt dumt snack. Har man nåt vett i skallen så slår man bakut över att vara övervakad.
Mer
4 år 3 månader sedan #1218307 av Clean