en laptop som lagt av detta är rådet

Mer
3 år 8 månader sedan #1274822 av Nissegossen
Min gamla dator, tog jag mitt eget ego idag och kopplade upp den. Den startade troget första gången men allt var på fel ställe, stängde av och jag flyttade allt och satte på rätt plats, men nä, den ville inte. som vanligt spökade bildskärmskabeln. Jag gav mig inte utan nu skriver jag på den. ytterligare som står ovan, släng inte er gamla dator, låt C-mos batteriet bli utan ström vilket gör att när batteriet är utan ström och sedan sätt på datorn, förmodligen återställs allting till de inställningar den hade ny. En dator som står i elektronik containern ta upp den plugga in. Ni som inte tror mig, blir nog tyst när ni ser resultatet

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
3 år 8 månader sedan #1274869 av wasp
Gamla laptops brukar hoppa igång, men OS då?? Förmodligen behövs 120 uppdateringar (om det är win 8.1, eller win 10). Windows Vista, eller Windows 7 får inga uppdateringar av microsoft sedan lång tid!
Mer
3 år 8 månader sedan #1274910 av Admin1
Om CMOS batteriet är slut är det bästa att byta batteri har gjort det många gånger. Willys säljer sådana batterier.