Pad, fördelar och nackdelar?

Mer
3 år 7 månader sedan #1278583 av krokus

Zoidar skrev: Är det bättre att surfa på plattan än mobilen?

Ljuset är väl detsamma? På nyare telefoner går det att ändra till nattljus eller ögonvänligt ljus, jämfört med det blå som är standard.

Jag har ingen platta. Känns onödigt.
Mer
3 år 7 månader sedan #1278601 av Cosmos
Har en padda, tror det är en Lenovo, men inte säker. Den funkar bara vid WiFi och har alltså inget SIM-kort. Men jag har inte ångrat en sekund på att köpa den här. Snabb och användarvänlig med ett bra "tangentbord". Jag är ju inte mycket för spel men några har jag: Need for Speed, The Room (lyckades lösa hela gåtan) och så favoriten, Flipper, Pin Ball med miljö från Alien-filmerna, och de funkar över förväntan.

Dessutom lätt ta med sig till skillnad mot en dator. Storleken 10.1 duger alldeles utmärkt.
Mer
3 år 7 månader sedan #1278620 av Nissegossen
Har plockat upp en Microsoft platta, har försökt hitta ström till den men har misslyckats vet inte i nuläget om den går att starta

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
3 år 7 månader sedan #1278675 av zoegas

Nissegossen skrev: Har plockat upp en Microsoft platta, har försökt hitta ström till den men har misslyckats vet inte i nuläget om den går att starta

Vad är det för märke/siffror på den? Hur v et du att det är microsoft?

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
3 år 7 månader sedan - 3 år 7 månader sedan #1278679 av Nissegossen
Win loggan på den

Man får den att stå genom att man under till viker ut ett stöd på den

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 3 år 7 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 7 månader sedan #1278688 av zoegas

Nissegossen skrev: Man får den att stå genom att man under till viker ut ett stöd på den


Kan det vara en surface?

Då har du fått en jackpott om där är liv i den.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻