Köpa mobiltelefon?

Mer
3 år 3 månader sedan #1313474 av Geta
Svar från Geta i ämnet Köpa mobiltelefon?
Har en Doro 8305. Den kostade något över 2000 kr. Kontantkortet kostar 95 kr per månad.
Mer
3 år 3 månader sedan #1313480 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Köpa mobiltelefon?
Du har en android 7.1. Den håller nog några år till. Nu tror jag senaste är android 11. Om den går på Comviq kan man tanka med Comviq standard, som gäller ett år. Annars måste man köpa varje månad.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
3 år 3 månader sedan #1313482 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Köpa mobiltelefon?
Ni med mobiltelefoner, har ni fast telefon också?
Mer
3 år 3 månader sedan #1313485 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Köpa mobiltelefon?

Fantasio skrev: Ni med mobiltelefoner, har ni fast telefon också?
 

Hade IP telefoni,  när routern gick sönder och inte fungerade ringde jag och frågade kan jag få en ny gratis? Svaret var nej. Då sade jag direkt i luren jag avslutar telefoni. Köpte en router, men har hittat en ny router som är likadan som den jag hade, men har inga fasta telefoner eller sladdar för den delen. Hade telefon i två av rummen och en i köket. Drog en kabel från routern till teleias första jack i lägenheten därför fungerade alla jacken i lägenheten. Samt hade haft samma nummer sedan 1969, synd.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
3 år 3 månader sedan #1313486 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Köpa mobiltelefon?
Ja, jag har vanlig telefon också. Den kostar 109 kr/mån vilket är mycket men jag vill ha den kvar då mobiler och framför allt leverantörer kan vara opålitliga då nätet är för ansträngt eller går ner helt och hållet. Nyårsafton kl 24 är en sådan tidpunkt men det har funnits problem med framkomsten tidigare. Minns en gång i början av 00-talet då mobilerna lade av helt. Enbart Vodaphone (senare Telenor) gick att använda.

Själv har jag en telefon med Android 10.
Mer
3 år 3 månader sedan #1313487 av Geta
Svar från Geta i ämnet Köpa mobiltelefon?
Ja, jag har en fast telefon också med IP-telefoni. Den kan lägga av om inte internet fungerar. Kostnaden går på bostadsrättsföreningen.