Tanka ned från viska.se

Mer
16 år 9 månader sedan #84560 av Nissegossen
Hej Admin! Jag vill fråga dig hur man gör för att jag skall kunna tanka ned och lägga mina egna inlägg och de trådar jag har svarat på.

Detta då på en eller flera data DVD som jag själv kan Ha!

Detta, för att skulle något hända med viska, så är det en stor bit av mitt liv som går förlorat!

Tacksam om det går att ordna!
Nisse

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
16 år 9 månader sedan #84564 av Mammas son
Svar från Mammas son i ämnet Tanka ned från viska.se
Består ditt liv till stor del av en Internetsida?

8O
Mer
16 år 9 månader sedan #84566 av Nissegossen
I nuläget, Ja!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
16 år 9 månader sedan #84567 av Mammas son
Svar från Mammas son i ämnet Tanka ned från viska.se
Det låter inte särskilt bra, faktiskt.
Mer
16 år 9 månader sedan #84568 av Geta
Svar från Geta i ämnet Tanka ned från viska.se
På de många som har läst dina berättelser, så har de säkert gjort stort intryck liksom på mig.
Det måste finnas något sätt att få inläggen säkrade.
Mer
16 år 9 månader sedan #84569 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Tanka ned från viska.se
Varje morgon gör jag backup på hela sajtens databas och laddar hem backupen till min dator. Där har jag minst 5, men ofta 10-15 backuper sparade. Detta om någon hacker skulle lyckas med att radera databasen, så skall jag kunna återställa den utan att bara ett fåtal postningar förlorats.

Om du vill spara dina inlägg kan du söka i forumet på medlemmen Nissegossen och sedan kopiera inlägg för inlägg via Urklippet till ditt ordbehandlingsprogram. Det kommer nog att ta en väldig tid, men jag tror det är enda chansen att göra det på.

<!-- l --><a class="postlink-local" href=" www.viska.se/phpBB3/search.php]search.php [/url]<!-- l -->