Jag är rädd......

Mer
14 år 2 månader sedan #278064 av joy
Jag är rädd...... skapades av joy
Jag är rädd för alla katastrofer som blir.
Det är ju fruktansvärda saker som händer.Nu var det katastrof i Grekland. Och på Madeira, Haiti.

Hur ska det bli och sluta.Kommer det nu in dåligt väder från Danmark.

Jag är rädd......

Tror ni att det kommer hit också. Med jordbävningar.......
Mer
14 år 2 månader sedan #278066 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Jag är rädd......
joy,

Jag tror inte du behöver vara rädd. Om det blir jordbävning här har det alltid varit mycket milda ... Var inte orolig! Kram!

Anchored in Christ ✟

Mer
14 år 2 månader sedan #278067 av Lorelei
Svar från Lorelei i ämnet Jag är rädd......
Sannolikheten för jordbävningar i Sverige är minimal. Vi befinner oss inte på sådana sk. tektoniska plattor som t.ex San Francisco i USA gör.

Ngn vulkanisk aktivitet att tala om har vi ju inte heller, och orkaner, tromboner och tsunamis är vi förskonade ifrån. Krig har vi inte haft på länge heller.

Sverige råkar befinna sig på ett bra ställe vädermässigt och geologiskt. Vi har inte heller de omvälvande mekanismer i samhället, som i en del andra länder.

Sedan att vi har en blodig historia som land sätt är en annan historia.
Mer
14 år 2 månader sedan #278070 av joy
Svar från joy i ämnet Jag är rädd......
Tack!!!

Nu känner jag mig lugnare.

Tack!!
Att vi inte har/ får några jordbävningar...
Jag är tacksam, för svaren, nu blev jag lugn. :hjärta
Mer
14 år 2 månader sedan #278073 av bara_på_låtsas
Det har varit jordbävningar i Sverige men dom är så små att ingen behöver oroa sig.

Men, naturkatastroferna har stigit med flera 100%, på sent 90 tal minns jag att antalet naturkatastrofer hade stigit med 400%...det säger en del.

Klart man ska vara rädd, man är inte paranoid och har psykos bara för man är uppmärksam om sin omgivning. Nåt stort är på gång, något väldigt stort.

Förbered er, innan det är försent.



För er som tvivlar, slå på nyheterna och försök minnas hur det var för 10 år sedan.
Mer
14 år 2 månader sedan #278082 av skord
Svar från skord i ämnet Jag är rädd......
för 10 000 år sen låg det is över hela skandinaviska halvön.