Mår dåligt!

Mer
11 år 3 veckor sedan #572366 av UnikOchEnsam
jag vet inte vad jag ska göra jag mår så dåligt exakt hela jävla tiden!
Ingenting hjälper jag har pratat med psykolog med läkare med kontaktpersoner med sjukgymnaster med healers med allt möjligt jag får mediciner som inte hjälper ett dugg.
Hemma går jag bara runt som en zombie fullproppat med tankes kaos flashbacks o nostalgi allt är upp o ner till och med min sömn har självmordstankar varje kvväll
de värsta av allt e att jag inte kan gråta alls inte ett dugg men mitt hjärta gråter så innuti e jag full av vatten och sorg, vad ska jag göra :cry:
Mer
11 år 3 veckor sedan #572367 av saara
Svar från saara i ämnet Mår dåligt!
Jag har också ibland känt det så att mitt hjärta gråter men jag får inte ut gråten. Sen då jag har berättat om det här på Viska och nån har diskuterat med mig här så har gråten kommit och det har lättat att få gråta.

Du skall absolut inte ta livet av dig. Ha inte mera kontakt med healers för de kan få dig att må allt sämre.

Hoppas att vi på Viska kan hjälpa dig att gråta. Kram! :hjärta :kram
Mer
11 år 3 veckor sedan #572385 av Jesus/magnus
Svar från Jesus/magnus i ämnet Mår dåligt!
var inte ledsen!
varje dag är en ny dag. det som blev fel igår kan du korrigera idag?

:hjärta :kram :tummenupp

John 8:31-32.
  • Jaana79
  • Besökare
  • Besökare
11 år 3 veckor sedan #572396 av Jaana79
Svar från Jaana79 i ämnet Mår dåligt!
Jag förstår dig! Jag blir också less ibland, och då känns det som det aldrig varit bra, som om jag alltid mår dåligt, men så är det ju inte... (Inte för mig iaf.) När allt är skit, och det står en upp till halsen så känns det så bara! :hjärta

:kram
Mer
11 år 3 veckor sedan #572415 av malin71
Svar från malin71 i ämnet Mår dåligt!
Åh, jag hoppas att du får må bättre snart. :hjärta Det är svårt när sorgen skriker så... Kan du kolla på någon film som kan få dig att öppna portalen till gråten? Något känslosamt?

Vad är det för flaschbacks du har? Om du inte vill skriva om det här, så får du gärna skicka ett PM till mig så kan vi diskutera det där... Att prata/skriva om saker och ting kan hjälpa mer än man tror.

Kram till dig. :hjärta
  • yoki
  • Besökare
  • Besökare
11 år 3 veckor sedan #572422 av yoki
Svar från yoki i ämnet Mår dåligt!
YokiUnikOchEnsam.
Tappa inte hoppet. Det som hjälpt mig mest är min samtalskontakt på psyk, har haft henne i flera år. Innan jag hittade henne hade jag provat flera som inte fungerade. I det läget måste man få tänka på sig själv och begära att få byta ända till man hittar den som verkligen kan hjälpa. Så ge inte upp, det finns någon som kan vara till stöd och hjälp för dig också. Det får inte vara så att man nöjer sig med något som inte fungerar för att man inte vill vara besvärlig.
Hoppas det vänder för dig så att du får må bättre och att du får tillbaka gråten för det är verkligen helande att få gråta ut sin sorg.
Önskar dig allt gott.
:hjärta :kram :hjärta
Yoki