Hjälp mig

Mer
18 år 4 månader sedan #30179 av Saari
Hjälp mig skapades av Saari
Jag hatar detta. Jag hatar allt. Åh helvete, allt är åt helvete. Jag vågar inte gå isäng för jag kommer döda mina föräldrar. Jag såg på knivarna i köket. Den enda jag vill skada är mig själv, itne dem! Jag kommer döda dem i sömnen. Jag vet inte vad jag ska göra, jag känner bara panik och att ingen tar mig på allvar, för JAG KOMMER GÖRA NÅGOT DUMT, väldigt dumt!!! Jag kan inte förklara i ord, jag kan inte det. Desperation!!!
Mer
18 år 4 månader sedan #30180 av Saari
Svar från Saari i ämnet Hjälp mig
Bry er inte om detta... Tog en sobril och är lugnare nu...
Mer
18 år 4 månader sedan #30181 av Lindita
Svar från Lindita i ämnet Hjälp mig
Hej! vad skönt att det känns lite bättre. Jag skulle just föreslå att du tog någon tablett när jag såg att du hade postat ett nytt inlägg. Hoppas du får träffa din psykolog på torsdag och att du får den hjälp du behöver. (har läst din blogg). God natt!
Mer
18 år 4 månader sedan #30187 av Saari
Svar från Saari i ämnet Hjälp mig
Usch. Vad gör man när sådant etsar sig fast? När det blir full panik och man inte kan släppa tanken och tror att det är sant? Det är så jävla skrämmande.

Tack för orden, Lindita. Det gjorde mycket!
Mer
18 år 4 månader sedan #30198 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Hjälp mig
Saari,

Du kanske lider av tvångstankar för de kan ta sig sådana uttryck tror jag. Tvångstankar brukar behandlas med SSRI-antidepressiva och kognitiv beteendeterapi. Hoppas att det blir bättre!
Mer
18 år 4 månader sedan #30253 av CrazyGirl
Svar från CrazyGirl i ämnet Hjälp mig
Huvva vilka jobbiga tankar... Skönt att det kändes bättre sen.

Håller med Admin där.. det låter som tvångstankar.. en kompis till mig har sådana tvångstankar där hon är rädd för att skada andra.