Trött trött trött

Mer
10 år 1 månad sedan #652931 av killergirl
Vad sjutton är det som händer med mig...Är ständigt trött...alltså värre än vanligt känns som om jag skulle kunna sova 24/7 Har inte på flera år kunnat somna utan sö :va? mnmedicin men igår la jag mig i sängen vid halv två o sov till halv sju och drog mig upp ur sängen för att bara lägga mig där snart igen o somna tills idag vid tio...Känner mig bara tom ...vill bara sova... :va?
Mer
10 år 1 månad sedan #652932 av idefix
Svar från idefix i ämnet Trött trött trött
Precis på det sättet har jag det när jag mår dåligt (alltså antingen har ångest eller känner mig nedstämd). Jag bara sover och sover. Nu har det inte hänt på ett tag, men för några månader sedan så sov jag mellan 16 och 20 timmar om dygnet.
Mer
10 år 1 månad sedan #652934 av Saari
Svar från Saari i ämnet Trött trött trött
Jag är också ständigt trött. Jag skulle sova mycket mer om jag inte hade min sambo hemma. Jag vill inte sova bort vår tid. Antagligen beror tröttheten på medicinerna. Däremot, när jag väl kommit igång (närmare kvällen), så kan jag inte sova trots att jag går och lägger mig i god tid varje kväll och faktiskt försöker sova.
Mer
10 år 1 månad sedan #652947 av killergirl
Svar från killergirl i ämnet Trött trött trött
Jo kan nog bero på medicinerna en del...Men såhär låg o trött brukar jag ej vara...Känns som jag är tom och innehållslös...Bara liksom flyter omkring i en dimma av trötthet..Orkar inget..Tycker allt e jobbigt även dom få saker som för fick mig att må lite bättre..Jag blir rädd också..Känner mig rädd och ångestfylld...Rädd för att jag skall börja må sämre..rädd rädd
Mer
10 år 1 månad sedan #652993 av Kurran
Svar från Kurran i ämnet Trött trött trött
Du kanske har någon fysisk sjuka som gör att du blir så trött. Låter inte kul.

Kram på dig!
Mer
10 år 1 månad sedan #652994 av Geta
Svar från Geta i ämnet Trött trött trött
Du befinner dig kanske i konflikt som gör att du känner dig trött.