ECT

Mer
8 år 3 månader sedan #805444 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet ECT
Vet du hur minnesträningen går till?
Mer
8 år 3 månader sedan #805477 av hinkan
Svar från hinkan i ämnet ECT
inte en aning, men en kompis kompis hade några spel fattade jag det som
Mer
8 år 3 månader sedan #805502 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet ECT
kika här, länken kommer ifrån Aspergers hemsida och här är länken till resultatet. www.foxythinking.com/
Här är till Aspergers www.aspergerforum.se/minnestraning-t17153.html
och här är söksidan på Google www.google.se/?gfe_rd=cr&ei=mAO ... ram+gratis
Berätta efteråt om du blivit hjälpt av det och i så fall vilket prgram.
Tack på förhand.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
8 år 3 månader sedan #805646 av hinkan
Svar från hinkan i ämnet ECT
har nu gjort två ECT behandlingar, blev utskriven från psyk o ska fortsättningsvis göra ECT behandlingarna polikliniskt med start på måndag sen en utvärdering om fler behövs. nu börjar det dock sno ihop sig lite för mig. jag inledde ECT behandlingen pga en väldigt djup o svår depression, fick väldigt bra effekt o därför skrev de ut mig o tänkte fullfölja behandlingen polikliniskt. MEN…igår tog jag mina mediciner som jag skulle o jag brukar somna inom loppet av 2h efter jag tagit dom. jag somnade inte alls o under natten började jag höra röster, de mumlade precis utom räckhåll för mina öron, de sjöng o de skrattade o jag trodde flera ggr det var folk utanför huset eller att tvn va på. jag sov inget under hela natten o rösterna fortsatte under dagen o jag håller på o bli tokig för JAG HÖR INTE VAD FAN DE SÄGER. sa till personalen på boendet där jag bor, de ringde mobila teamet som kom förbi med en sobril o två lergigan. nu är min sambo o hunden här o jag känner mig liiiite tryggare men jag hör de där jävla rösterna som från ett annat rum än vad jag befinner mig i hela tiden. ska ringa mobila teamet igen vid kl 21 o stämma av om jag kan va hemma eller om jag måste in på avd igen. förlåt för långt inlägg MEN TILL MIN FRÅGA. är detta vanligt förekommande vid ECT när man har en psykossjukdom (jag har schizoaffektiv)? även om jag inte är psykotisk utan bara hör röster, borde jag lägga in mig för säkerhetsskull? vågar jag fortsätta med ECT? tacksam för alla svar!
Mer
8 år 3 månader sedan #805649 av Geta
Svar från Geta i ämnet ECT
Har inte hört talas om att psykosen kan försämras vid ECT. Inte heller har jag hört att
man kan bli manisk av ECT.
Mer
8 år 3 månader sedan #805650 av hinkan
Svar från hinkan i ämnet ECT
jag har hört att man kan bli manisk men inte förvärra en psykos. låter ju liksom jätteskumt. jag började ju med venlafaxin för några veckor sen i ett första försök att häva deppen. kan det va den medicinen som är boven i dramat?