Återkomma till platser när du drömmer?

Mer
7 år 11 månader sedan #825672 av terrorin
Hej alla!
Jag undrar om någon som läser detta upplever att dom återkommer till samma ställe när dom drömmer?

Jag har nämligen en pågående uppfattning om en stad som jag återkommer till när jag drömmer.
Jag har länge tänkt att jag skulle rita av staden och fick det äntligen gjort alldelens nyss!

Jag har återkommit till alla platserna så många gånger att det nu har blivit en hel stad. Denna stad som finns i mina drömmar har utvecklats under ungefär ett års tid, skulle jag tippa på!

Jag postar en bild på den ritade staden! Fråga vad som helst om platserna i drömvärlden så ska jag göra mitt bästa för att förklara vad som händer i dom olika delarna.
(Detta är en karta sedd åvanifrån)




MVH
Terra
Mer
7 år 11 månader sedan #825675 av Shadow
Det var en väldigt detaljerad karta, häftigt att du kan minnas så väl vad du drömmer. Jag brukar nästan aldrig komma ihåg vad jag drömmer förutom om det är mardrömmar eller om jag somnar till på dagen, för det är då jag drömmer som oftast.

Vilka ställen i staden brukar du vara vid mest, är det vid lyxaffären eller snabbmaten e.t.c
Mer
7 år 11 månader sedan #825677 av Prosit
Intressant. Berätta mer om varje plats.

Den drömgeografi jag har brukar vara lucid. Det är så jag känner igen den.
Mer
7 år 11 månader sedan #825704 av Inwatto
Intressant att du lyckats göra en karta över en stad i drömvärlden. I mina drömmar ändrar allt sig hela tiden. Inget finns på samma plats. Men, jag har ett liv som vaken och ett som i drömvärlden. Där jobbar jag och står i.

Prata inte med hat i munnen!
Mer
7 år 11 månader sedan #825728 av Fantasio
Jag drömmer ibland att jag bor där jag bott förut. Främst i två lägenheter.
Mer
7 år 11 månader sedan #825808 av Admin1
Jag drömmer mest om att jag är på ett labb och gör experiment. Ofta är det ungefär samma typ av experiment hela tiden.