Så arg nu av kvinnan på telefon

Mer
7 år 4 månader sedan #895132 av Supermio91
men ååååå pratade med en kvinna nyss på telefon som jag inte känner och hon höll på och suckade mot mig och sa att jag inte verkar riktigt klol?? och att jag inte är medveten mår så dåligt just nu för att hon tänker så om mig.
ringde henne på grund av att någon försöker ta lån på mitt namn 100000 kr och jag säger till henne att nån förfalskar min underskrift och så ska hon bete sig sådär och frågar om jag ska tänka igenom det
förstår inte varför dom måste vara så mot mig??? :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
Mer
7 år 4 månader sedan #895174 av Nissegossen
Du, ring banken omedelbart och säg att någon försöker ta ett lån i ditt namn och det är du som är kontots ägare och försök stoppa det. Duger inte det ring polisen.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
7 år 4 månader sedan #895350 av Supermio91
hej nisse tack för rådet det har jag gjort och förklarat och har ringt polisen och anmält
så sjukt att människor kan bete sig såhär
misstänker också att de kommer råna mig och beslagta mitt bank konto
men nordea har gett mig bra tips på hur jag ska säkra mitt bankkonto.
får bli att köpa övervakningskameror till hemmet
har redan gjort upp en fälla i min dörr
men tack för tipset och svaret
Mer
7 år 4 månader sedan #895367 av Nissegossen
Bra att du pratat med både bank och polis

En dödlig fälla kan rendera ett åtal, kanske för mord. Ta genast bort fällan Detta om det är så, att det är risk för livet på¨någon annan.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
7 år 4 månader sedan #895370 av Supermio91
jo nisse men fällan är inte farlig om någon försöker öppna dörren ger den bara ut ett högt ljud
som gör så att jag hinner agera så den gör inget hot för någon annan