Varför blir jag ledsen när jag tänker tillbaks

Mer
7 år 1 månad sedan #920295 av Geta
I de kristna frikyrkorna i Sverige.
Mer
7 år 1 månad sedan #920435 av Admin1
Finns ingen anledning för dig att vara ledsen över ditt tidigare liv. Det var säkert ganska bra. Du hade säkert tur som hamnade i Sverige. Att du fick psykos berodde säkert på ärftliga faktorer, eftersom din mamma har schizofreni.
Mer
7 år 1 månad sedan #920568 av cecilia76
Ja, plus att det är en enorm påfrestning att anpassa sig till en eller flera nya miljöer som litet barn. Jämför det med att helt plötsligt det bestäms att du som vuxen ska bo hos en vilt främmande familj! Inte många som skulle vilja det eller orka detta?.
Mer
7 år 1 månad sedan #920594 av Nissegossen
Det som hänt är bara att glömma, som en Nunna skrev till mig på snigelpostens tid; gårdagen är förbi morgondagen har du inte sett, idag verkar Herren.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
7 år 1 månad sedan #920595 av Nissegossen
Jag får säga er, att lägg alla tidigare svårigheter bakom er, för att annars är det som förr var en psykiatrisk diagnos rättshaverist typ Alternativ släpp det och gå vidare, för bitterhet är ett ont gift. Det förgiftar själen!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
7 år 1 månad sedan #920596 av Nissegossen
[youtube:d9da68m6]dzY0-I4Gq5w[/youtube:d9da68m6]

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum