10 juni när sov kom Djävulen på besök?

Mer
5 år 9 månader sedan - 5 år 9 månader sedan #1074149 av Lelle
10 juni.

Jag rullade i sängen och såg läskiga bilder på en ursula, lilla sjöungfrun. skulle byta värld och det kändes svårt... då måste gråta.Då "Du förstår va"?. Ville antyda att kärleken vinner ändå alltid. Då tog någon utomstående. JAG BLEV HELT STYRD. Och gick fram till datorn och skrev det per automatik.

Aj. sett. Gick till sängen och rullade: TÄNK INTE MER TÄNK INTE MER TÄNK INTE MER TÄNK INTE MER TÄNK INTE MER TÄNK INTE MER TÄNK INTE MER TÄNK INTE MER TÄNK INTE MER TÄNK INTE MER TÄNK INTE MER TÄNK INTE MER TÄNK INTE MER TÄNK INTE MER TÄNK INTE MER TÄNK INTE MER TÄNK INTE MER TÄNK INTE MER

SA JAG FÖR MIG SJÄLV.

När slutfrasen i koden var citatet slutar på D. Ja gud citatet är rätt. Då skrek mamma och pappa till från övervåningen "Näj är det sant" "Nä nu".

efter rullat klart. Kom brodern ner med shorts . Mamma sa "det var din bror". Men jag hade haft dom shortsen dagen innan faktiskt. Min bror sa: aha det var ju bra. Sedan stack han. Mamma sa: "Nä det var hans bror som blev biten".

Öppnade fönstret till rummet. Utanför gick en kvinna och sa "hjälp" "hjälp""hjälp""hjälp""hjälp""hjälp""hjälp""hjälp""hjälp" "hjälp" hela tiden.

sedan gick upp till terassen. jag sa det kom någon okänd. pappa sa med rädsla: A.

Sedan satte de sig i köket.

Pappa blåste in och ut med näsan , näsan blåste och han blundade. Blev galen. Rörde huvudet smått.

Jag gick ner till duschen. kort kort galen: AAAAAAAA.. Men sen gick det över och kände mig jätte bra.

mamma och pappa gick på trädgården, hade tänderna som glittrade jätte fint, vitt glittrade dom. Dom tittade på mig skumt när de stod vid gungan. Sa någon som styrde mig "WE need you".


värsta vakenmardrömmen jag haft hittills .

10 juni. fyfan.
Last edit: 5 år 9 månader sedan by Admin1.
Mer
5 år 9 månader sedan - 5 år 8 månader sedan #1074253 av Lelle
Last edit: 5 år 8 månader sedan by Lelle.
Mer
5 år 9 månader sedan #1074260 av Maxjohan1983
Hur går det för dig? Kanske du tar för lågdos antipsykotika??

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
Mer
5 år 9 månader sedan - 5 år 9 månader sedan #1074355 av Lelle

Maxjohan1983 skrev: Hur går det för dig? Kanske du tar för lågdos antipsykotika??


tar den som svarar bäst på. 15 mg abilify. doser över 15 mg ger inte ökad effekt, den slutar fungera då istället.

DET BARA GÅR OCH DET ÄR BARA ONLY nnnnnnnnnnn NAW.WAN.NAV.VAN.NNAV.TÄR LEFT.TEGNI.TED.ROB.HCO.H PEKAR PÅ O. GÅTT RUNT.TUNR.TÅGG.TUNN.TT.DNÄKDOG.(ingen hund).TVÅ G TRÄFFAR INTE VARANN MEN DET GÖR TVÅ T.NUT.JAN.TRÖV.RÖB.DT.TAGGD.-.citatet slutar på D.Ja Gud-citatet är rätt.-,,-

tolkning:

DET BARA GÅR OCH DET ÄR BARA ONLY nnnnnnnnnnn NAW(ingen kärlek och kom inte från intet).WAN.NAV.VAN(wan inte samma som van, vänja).NNAV(inte van).TÄR LEFT(inte vänster).TEGNI(vänd, inget, teg ni, var tysta och "intet var tyst" kom inte från intet).TED.ROB(Det är bor).HCO.H PEKAR PÅ O.
GÅTT RUNT.TUNR.TÅGG.TUNN.TT.DNÄKDOG.(ingen hund).TVÅ G TRÄFFAR INTE VARANN MEN DET GÖR TVÅ T.NUT.JAN.TRÖV.RÖB.DT.TAGGD.-.citatet slutar på D.Ja Gud-citatet är rätt.-,,-

när gick upp till 30 mg abilify- slutade den fungera. det ska vara balans. 15 MG är starkast. i mitten.
Last edit: 5 år 9 månader sedan by Admin1.
Mer
5 år 9 månader sedan #1074361 av Geta
Hur mår du just nu, hkboj?
Mer
5 år 9 månader sedan - 5 år 9 månader sedan #1074362 av Lelle
tröttsjuka....

ingen fara. det kan bli svårt att "må helt bra" igen efter den texten.


överste: "Vi gör honom tokig med en text. sÅ kommer han aldrig komma ur."

lite så kändes det....... men det blir nog bra tillslut ska ni se.
Last edit: 5 år 9 månader sedan by Admin1.