Har ni några fobier?

Mer
4 år 10 månader sedan #1164123 av memphis
Svar från memphis i ämnet Har ni några fobier?
Jaså har det ett namn t o m? I så fall har jag också Glossofobi. Och det har inte blivit bättre av att jag i skolan tvingades hålla föredrag ändå. Jag fick ofta Black out d v s jag mindes inget av föredraget efteråt. Om jag hade ett barn skulle jag aldrig tvinga det att tala inför publik om hen inte ville.
Mer
4 år 10 månader sedan #1164124 av Geta
Svar från Geta i ämnet Har ni några fobier?
När jag gick i realskolan, tvingades vi att hålla föredrag en gång om året. Ungdomar idag är väl mycket bättre på det.
Mer
4 år 10 månader sedan #1164125 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Har ni några fobier?
Har social ångest. Att s k mingla är den värsta mardröm jag kan råka ut för. Kallprat, att passa in fast man inte gör det, bli accepterad fast man inte blir det. Däremot går det bra att spela och sjunga för folk. Då har jag ett manus: Mina låtar.
Mer
4 år 10 månader sedan #1164131 av Vittrad
Svar från Vittrad i ämnet Har ni några fobier?
Jag är förfärligt rädd för åskoväder, speciellt när det blixtrar mycket.

Har även haft social fobi.
Mer
4 år 10 månader sedan #1164201 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Har ni några fobier?
Maskar. Men jag har exponerat mig för maskar genom att arbeta på en kyrkogård och gräva i jorden med händerna. Världens äckligaste maskar finns där. Jag kan hantera min fobi men masklukt är det värsta jag vet. När det regnar och maskarna kryper upp på ytan för att inte drunkna....och hur det luktar...uäk!
  • RainNo2
  • Besökare
  • Besökare
4 år 10 månader sedan #1164206 av RainNo2
Svar från RainNo2 i ämnet Har ni några fobier?
Ja maskar luktar äckligt! Men jag tycker kyckling eller lax luktar rysligt illa och även sill. Fisk över huvud taget luktar illa. Ägg luktar illa. Bacon är riktigt äckligt.

Cannabis luktar gott borde komma mera identiska parfymer på det.