Allvarliga sömnproblem

Mer
4 år 4 månader sedan #1213699 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Allvarliga sömnproblem

Fantasio skrev: Jag vill få in rutinen att lägga mig innan midnatt, men det går bara inte. Jag funderar på att vara vaken några dygn och då testa det. Men funkar väl bara första natten.



Tar mina piller för natten kl 20.00 och om det vill sig somnar jag en timme senare, men sitter framför skärmen tills jag är trött, därefter går det fort om jag inte somnar i stolen, alltså rejält trött innan jag lägger mig. Man bör inte lägga sig i sängen den skall man bara sova i, så när jag lägger mig somnar jag snart efter

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 4 månader sedan #1213700 av Geta
Svar från Geta i ämnet Allvarliga sömnproblem
Man ska sova bättre med vitt brus:
Mer
4 år 4 månader sedan #1213702 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Allvarliga sömnproblem
Upplagt för att somna framför en TV med myrornas krig på TV, somnar du på soffan, så så har du vitt brus som gör att du sover gott resten av natten
För mig gäller för mig att jag har en ljudkuliss i bakgrunden i form av musik för att sova till natten. Det måste vara standby under hela dygnet om

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 4 månader sedan #1213704 av notwoodstock2
Vaknar regelbundet efter 5-6 timmars sömn. Äter då något.

Lyckades somna om i natten.
Mer
4 år 4 månader sedan #1213707 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Allvarliga sömnproblem
Jag somnade på soffan. :)

Anchored in Christ ✟

Mer
4 år 4 månader sedan #1213711 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Allvarliga sömnproblem

zoidar skrev: Jag somnade på soffan. :)



En i mängden av soffpotatisar som somnar i soffan med TVn på

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum