GAD

Mer
3 år 5 månader sedan #1298506 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet GAD
Det vi kallar för livet är något som var och en upplever på olika sätt. Varje människa är ett liv som måste skötas och behandlas väl för att utvecklas men det ser aldrig likadant ut. Vi på den här siten har alla stora ryggsäckar som inte låter sig tömmas för att vi tror på Gud. Åt var och en kommer en uppgift att finnas. Att fullfölja räknas som en plats runt Gud, att inte fullfölja sitt uppdrag som man fått av Gud räknas som en synd, kanske den yttersta synden.
Mer
3 år 5 månader sedan #1298509 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet GAD
Det finns ju så oändligt många former av liv. Amöbor, bakterier, binnikemaskar, giraffer, grisar, hyenor, loppor, fladdermöss, cyanobakterier. Mm.
Mer
3 år 5 månader sedan #1298517 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet GAD
Vad vill du ha av din Gud Fantasio? Alltså vad söker du?
Mer
3 år 5 månader sedan #1298529 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet GAD
Gud,
Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra,
Mod att förändra det jag kan,
Och förstånd att inse skillnaden.
Mer
3 år 5 månader sedan #1298681 av Richard
Svar från Richard i ämnet GAD
Ni har ingen GUD!!

Jo, man får tro på vad man vill anser jag. Om jag skulle tro på Gud, så skulle det vara nån som styr all relativitetsteori o kvantmekanik. Magi kan man endast utför i t.ex. partikelacceleratorn i CERN.

Vad gäller GAD, så kan jag känna lite obehag på morgonen, men ställer alltid klockan 2 timmar innan jag ska upp, så går jag upp o käkar bl.a. Lyrica o somnar om, så verkar det när jag vaknar igen. På kvällen käkar jag benzo, men den håller jag på att sluta med.

Innan jag började med benzo hade jag GAD dygnet runt. Hela gymnasiet gick åt skogen, kunde inte ens äta i matsalen, utan gick till affären o köpte en macka istället, på matrasten.
Mer
3 år 5 månader sedan #1298688 av Geta
Svar från Geta i ämnet GAD
Min systerdotters man har gjort studiebesök i CERN.