Överlevaren-2010

Mer
13 år 9 månader sedan #311185 av Erica
Svar från Erica i ämnet Överlevaren-2010
Jag håller med Lillan. Väl talat.

Kram
Mer
13 år 9 månader sedan #311186 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Överlevaren-2010
Jag märkte att du stöttade rabbit väldigt mycket Admin! Det var du som tog honom under dina vingars skugga! Jag kan bara ge dig en eloge för det!

Det hela är bara det, att vi som skriver här kan göra skillnad om vi agerar på rätt sätt och jag som er andra gör mitt bästa varje dag, även om jag inte är stolt över allt jag skrivit, men det jag har skrivit har jag ju skrivit...

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
13 år 9 månader sedan #313971 av Tikki
Svar från Tikki i ämnet Överlevaren-2010
"Jag märkte att du stöttade rabbit väldigt mycket Admin! Det var du som tog honom under dina vingars skugga! Jag kan bara ge dig en eloge för det!"
Jag uppfattade det också så och håller med Nissegossen.

Hur gammal blev rabbit? Var bodde han? Var det i Småland?
Mer
13 år 9 månader sedan #313982 av Geta
Svar från Geta i ämnet Överlevaren-2010
Visst var det Admin1 som verkligen tog rabbit på allvar och
kommenterade hans inspelningar hela tiden till slutet.
Det är sorgligt att rabbit inte finns med oss längre.
Mer
13 år 9 månader sedan #313985 av Tikki
Svar från Tikki i ämnet Överlevaren-2010
Jag har letat upp rabbits namn och födelsedata. Om uppgifterna stämmer så stämmer det tyvärr också att rabbit är död. :cry:
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
13 år 9 månader sedan #313988 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Överlevaren-2010
Jo, detta bekräftar att vi alla ändå måste lära oss att härda ut den svåra stormen, även om det innebär att man blir känslomässigt blind. DET MÅSTE HA VARIT EN ASPERGER-FUNKTION PÅ HONOM, HAN FICK SOM DET VERKAR MINDRE HJÄLP ÄN VAD HAN VAR BERÄTTIGAD TILL..

Det var ju några här som brydde sig om honom, men autismen spelar oss ibland i spratt eller ur fingrarna. All respekt åt honom!

Vars är världen på väg?