Brevet- till öst, kolonien ! !!!

Mer
12 år 10 månader sedan #409950 av björk
snälla sluta snylta ur min sylt o honungsburk.
Jag är trött o ska sova snart. Då randas molnenoch iaktog stämningen kan ta vid. Den absoluta konkreten härstammar ur föräldra schizofrent perspektiv. Att man lägger sej i hela tiden istället för att låta vara. Schizofreni bygger på kontakter o vänskap.
Inte uppstyltade invävda dikter. Det är ur biologiskt perspektiv en behandlings bar sjukdom inte någon frukt bar cancer.

Man måste sluta dalta med schizofreni patienter då en morgondag finns.
Det är inte så att om de regnar blir man blött för alltid som vissa verkar tro.
Man måste inse att lagar finns o ramar. Det går inte att separera de övriga schizofrena från övriga omvärlden dem/dom skall integreras som var tänkt från början. Lev efter den perceptionen o konceptet då. Istället så brer man sylt över den schizofrene och den blir uppäten ute i samhället. Pest liknas som vid varböld-
Då man inte kan acceptera inse och se att schziofreni är behandlings bart.

Boendestödjarna säger att det inte är någon behandling. Men suga av goda män.
Vad kallar man de då eller sno andras mobiler. De måste ju vara behandling om nått.
Då ljuger man alltså. Rent konkret så vill man stänga av alla olik tänkande på de kommunistiska planet. Det handlar alltså inte alls om schizofreni som trott från början utan helt andra intressen utifrån som vill suga in o märgla ut på eget bevåg och vinning börja ta vid. Även brukare följer god sed på detta plan och ställer processer igång och i verket.

Schizofreni har blivigt en smuttsig slags "verksamhet" Där det pågår mycket i lönndom och
i de fördolda. En tärrande prestige som biter i en när man minst annar det. Psykopatins kontroll kontrollbehov.
All vinning i de millitära plannet. Man blundar på många håll o fronter och ser de som ett med maskineriet.
Men Det är illa luktande full verksamhet. Där man gagnas av annans olycka. I prestige verksamhet.
Politik är markant o tydligt. En nätverks spel typ china schack där de går ut på att erövra o vinna.
Med schizofrenin med (i) omlopp. Detta är läkemedls bolagen skyldiga det är inte där alltså man skall
lägga kraften alls över huvud taget de gör ett bra jobb. Bara kork skallar påstår annat i ren fåfänga.

Det handlar om makt spel o makt korruption utöver de vanliga. Alla behandlingar som att man binder fast patienter bo ende stödjare som stigmatiserar nått enormt. El Schocker likt tortyrr vis. Eller att man drar undan mattan för bena likt att man tar den schizofrenes pengar. Visar en attityd i samhället som vill något annat än social rättvisa. Där de gäller att korta stubben på fimpen ytterligare. Det hela är samanhängande men de allra käsnligaste verksamheterna berörs värst och det är
Där likaså allt guld finns. Det är här som de riktiga guld gruvorna ligger. En ensam själ som ter sej små kommunistisk. Ja vad gör man då. Tv kontrollen är utslitten. Lika så vecko tidningarna. Jo bli boende stödjare.



Säg att du vill bli rock stjärna alla vill helt plötsligt av sonika anledningar helt plötsligt äta av dej.
Och kan de ta dej levande till middagg gör de så. Att de ser dej på konsert betyder inte att de står
upp för dej o håller av dej även om de kanske visar de just då vid tillfället. Världen är inte fin tvärtom.
Slynglar vill okupera o stigmatisera. Att de inte själva vill bidra och lägga till får göra avkall på annat istället.

Ofta det där vi kommer i kläm med väsentligheter i nöd är att kräva de omöjliga av dom. I deras värld.
Men vilken av världarna väger tyngst den fundamentala guda världen är en "hönas" inskränkta
låsta blåsta tv värld med vecka skvaller som krydda på fundamentet. Iskalla Hönor utför brutala
jobb. Som förtjännst suger hon av en o annan god man roar sig med kändisar dricker öl.
Snor andras mobiler vilket ger rus. Pratar skit om andra i förtroende position i nöd ger kickar.

Alla söker vi dessa vardags kickar. Men vart leder de. Till den ultimata pervertismen.
Vad vill man egentligen. Man vill ha andra som bär upp en. Hur skall man ha suga av dräpa.
Föda. Ha ihjäl åter. Adoptera. Ångra abort. O ångra åter allt i vemod. Vuxna människor är inte vuxna
. Alls överhuvudtaget. Det är för mycket pajaseri inkomster o clownarei. På andras bevåg o bekostnad.

Jag önskar att vi levde i en fri värld. Utan social abort. Men vart vill man egentligen att köns stympa mentaliteter som för vidare arvet bringar lycka o för fram. Varför vill man könsstympa denna mentalitet. De som vågar skall i sin retur senare oxå sågas. Men om ingen vågare och alla som varsekommer på detta sätt blr sågade.
Har vi ingen värld kvar att leva i. Då har vi bara flåttiga dammer o skit snack. En o annan falsk rockare.

Man bör tona ner facetten med kommunism. Den för inte fram. Den tystar. Den är inte fin. ! Den är ofin.
Alla skall accepteras. Det gäller inte av va i skymundan för att passa in konceptet. De ska va en win win situation.
Som människa måste man va noggran med att värdera för sej själv gränser inför sig själv. Och inte vara radikal i gränssättning för andra i ett sodomi resonemang. Guds kraft skall trädda i lag. Men pervertera verkligheten för en själv inför en själv.
Inför andra vart leder det. När guds yxa slåt till står man där ändå naken bar. Det handlar fanemej inte om synder. SOm visa verkar tro.

Det handalr om det som skulle bil eller det som kunde bli men som inte blev av alltså förlorad mark inte nått amputerat ben
Som vissa kristna hyklare verkar tro o som vill spakla på andra detta idiotiska cirkel resonemang. Att med kundnelimi o sodomi

Tro att man kan verka för fred i sej är otroligt idiotiskt o korkat. Detta är högsta graden av sodomi.
IStället för att acceptera verkligheten som den är spaklar man på hot om andra som bara vill ha lite fred och som vill avskärma sig från aristokratiska fjantar på de övre planet. Jag har godis VIll du ha. Detta är intressant detta är föda detta skall vi leva utav.
Men de är sammtidigt ateistiskt fanemej. Att bjuda guds frukt o ta åt sig all äran själv. Boende stöd o sånt är värsta sortens apor.

De tar åt sej guds ära till sej själv i makt fullkommlighet. Passiva står vi med rövarna bar nakna i vädret som mongolider.
O ja vi lider. Jag förespråkar inte kristenhet med radikal funktionalism i win win situationer. Jag är en stark förspråkare av fred o demokrati
Istället för ljust den Ur vanliga diktaturen som lyser igenom lagom falskt på en påklisttrad antaande enligt andra bra yta.

Vad vill man bli av knullad via internet via ord lekar o bild lekar eller vill man va en allvarliga ansvarstagande människa med drifter mål studier. Istället för den typiska själv förakten i dramat bör man se till så att den är viktig har en bidragande roll i samhället
o inte kvävs abstrakt av prat tanter som vill mildra omständigheter om smör till patians o cesar. Hela resonemanget är totalt totalt uppknullat

Till säng gavlens torn o knoppar. Man vill men man vill inte ändå på en å samma gång. Vad vill man är nu frågan vilket leder till en bra frågeställare.
Vill man leva. ! ? dÄR HAR VI EN STÅNDPUNKT. Vill man Knulla. !!!!!!!! Ännu en ståndpunkt. ! Vill man Knulla_ Andra brutalt o radikalt.

Troligtvis troligtvis. Istället för att leva< ett eget liv vill man sätta på andra tillsynes oskyldiga. Man får inte glömma att schizfreni är genetiskt arvs tagande från en generation till en annan arvet spelar alltså in även miljön vid uppväxten har en tydlig roll.
Marginalerna är markanta o tortyren hemsk hela dramat igenom. Gammla enuker som vill muka gräl har inte plats en denna scenario. !
Det handlar då inte alls om schizofreni utan snarare om en otroligt egen van o egoistisk attityd störning.

Varför skall andras attidtyder förstärkas av boendestödjare o vändas utåt med bulldozer taggarna förre för att oskadlig göra de som vill nått med sitt liv.
Det är sjukt o perverst. Men så är samhället o boendestöds funktionerna o isntansera för medel lika dant osv. De är sjuka o perversa.
Så uppenbart att den gränsen suddas tydligt o klart ut i sama veva via förpestande o förmörkande men också via att man lever ut sin egen pervertism på en människa i sama veva o resonemang att han blir tillsynes kraftigt försvagad
o handlingsförlamad.



Jag vet vad de vill. Tanter som klär sig förströt vill ge igen för alla våldtäckter på snygga flickor.
De vill förgrippa sig abstrakt på pojkar som vill ngt med sina liv här i världen. Men ska de lyckas.
Ska kommuismen vinna. Skall schizofreeni bli till politik istället för behandlings bar sjukdom.
Skall prestigen ha så stor prägel skall vi vika vårat civil kurage till den arma ståndpunkten eller
vill vi behålla integritet o stolthet i våra stackar arma själar. Skall narcissistiska idioter ideligen få våldta o förstöra för
trygga välmenade friskar o friskuar.




Eller vill vi ha en värld av FET KNOPPAR ! Som torterar o våldtar de de kallar onda.




TÄNK !
Mer
12 år 10 månader sedan #409954 av Nissegossen
Oj, oj, oj, vilken lång text! Aldrig att du får jag själv till att läsa igenom texten, jag skulle då somna där jag sitter! (Skulle kanske pröva en dag när jag har svårt att sova!)

Tyvärr Bjarne, för lång text! Förlåt!
Kram
Nisse

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
12 år 10 månader sedan #409955 av björk
okej
Mer
12 år 10 månader sedan #409962 av björk
det är ingen god natt pjäs det är en tillrätta visning
Mer
12 år 10 månader sedan #409966 av Nissegossen
:lol: Hav tröst! Jag har skrivit en hel del långa texter på viska och många har säkert inte läst dem, men de går miste om något! Det har jag säkert också gjort, jag väntar just nu på kommentarer från dem som läser din text för att finna om den är värd att läsa! Lägger denna text på mina bokmärken för senare kommentarer!

Här en lång text jag har skrivit, vill du kommentera den? För att goggla på den är det numera bara att skriva på google, Nissegossens inre resa!
<!-- l --><a class="postlink-local" href=" www.viska.se/phpBB3/viewtopic.php?f=1&am...c.php?f=1&t=4201 [/url]<!-- l -->

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
12 år 10 månader sedan #409967 av björk
jag kan läsa den