text från idag.

Mer
3 år 2 månader sedan - 3 år 2 månader sedan #1316632 av Lelle
text från idag. skapades av Lelle
När jag ser Gud samlar jag på stjärnor och jag ser bättre än tidigare och blir säkrare i världen. Inget kan mäta sig med mitt liv, det är större än vad du tror. Som en brinnande stjärna som är omöjlig att förneka. Som en symbol och är inte osäker. Du och jag har funnit varann och vi dansar och vi är så vänliga mot varann. Jag ser glasklart på allt, även på de pyttesmå, jag kommer kalla att allt ändå handlade om kärlek. Jag har tillslut hittat kärleken också, med blandade känslor, arg såväl som ledsen och lycklig. Det ger mening. Tillslut är vi mäktigare än någonsin. Vi ropar rätt ut att inget är omöjligt, så länge vi har varann. Enbart siffror kan inte tolka oss rätt, vi är mer än så. I en värld med omätbar vänlighet och kärlek.
Last edit: 3 år 2 månader sedan by Lelle.
Mer
3 år 2 månader sedan #1316635 av Geta
Svar från Geta i ämnet text från idag.
Att drabbas av schizofreni är något väldigt svårt. Tur att vi kan diskutera det här på Viska.
Mer
3 år 2 månader sedan #1316639 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet text från idag.
Din stjärna lyser för dig och alla andra under den, precis som du gör under Jesu stjärna soul, sol, sun, son tillsammans bildar vi mänskligheten under varandras solar. Tillsammans ett Universum.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum