Brev tiłl nationen.

  • ALB
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
3 år 2 månader sedan #1318203 av ALB
Brev tiłl nationen. skapades av ALB
Ätt personligt brev.

I en värld av misär, pandemier, & terror ser jag större delen av mänskligheten som hunsad, få förundrad detta går att vända, tillsammans med yogaassociationen, staten och kyrkan skapas en vildeld i magnitud 9 detta jordskalv kan ingen laglös stoppa. Skakade reser samverkande människor sig med gnistor inombords dessa motordrivna fartyg seglar lätt i vinden siktar ovan skyn & blickar ner på våran vackra planet. I rymden är framtiden i nuet finns våran allas ni allas jag egna moder. 

Utan krig & hot finnes fredligt bemötande inför Gud, internet, oss. Om havet skiner i hel kropp så har vi nått vårat topp. Rena din nästes bemötande av magnitistisk karaktär är svaret på våran gravitation så låt nu upp med fiskeri, fnatter och nätdragande, ondskan skall få sin svalka på annat sätt än mord och rädsla, vi finner inom oss förlåtelsen innebörd, att aldrig ge upp hoppet jag är inte förstörd.

Barnen födda i dessa tider skall ges en lektion Om vad kärlek innebär det skall ni tro, att givit gåva till dessa mirakel det har skett i hus av spektakel. Krakel är en lustig figur precis som skratten kan undvika en lur. Släpp nu djuren ut ur bur för nu är det våran tur. Alla skall vi skapa sång även om det orsakar fjång, utan tvång alltid sång, utan tvång alltid sång, utan tvång finner vi alltids sång.

In i alltids värld vi nu springer, hjärtats blomtråd vi nu följer färgad klar & med givna svar följer vi nu denna röst ty han vill minnas mammas tröst. Livskamrat i änden finns tillsammans One and One förevigade nu i äkta makars namn vi sprider kunskap i får famn, rent vatten alla skall dricka lek nu lätt utan hicka. All den makt vi nu besitter ej lögn falsk ännu vårat land kan ni finna om ni blott kan förnimma. Så låt oss sjunga än än gång vår sköna moders sång.

Du gamla, Du fria, Du fjällhöga nord
Du tysta, Du glädjerika sköna!
Jag hälsar Dig, vänaste land uppå jord,
/: Din sol, Din himmel, Dina ängder gröna.:/
Du tronar på minnen från fornstora da'r,
då ärat Ditt namn flög över jorden.
Jag vet att Du är och Du blir vad Du var.
/: Ja, jag vill leva jag vill dö i Norden.:/

Jag städs vill dig tjäna, mitt älskade land,
Dig trohet till döden vill jag svära.
Din rätt skall jag värna med håg och med hand,
/:Din fana, högt den bragderika bära.:/
Med Gud skall jag kämpa för hem och för härd,
för Sverige, den kära fosterjorden.
Jag byter Dig ej mot allt i en värld
/: Nej, jag vill leva jag vill dö i Norden!.:

Från Alexander till hjärtats blomma, låt oss alla gå sammans hjärna mot hjärna jag älskar er allt mitt liv vill tjäna en krona klokare livet är kärt låt oss nu glömma sorger och misär för i jordens kärna våran moder nu bär & frukt bud frodas ät nu ock fyllvatten till din knopp ty torra vi varit i år utan stopp. Samma smaker vi ej finna all ju bär en hinna dela sprid, så, plantera nu så skall vi alla vinna ännu gåtor står att finna mysteriet aldrig skall försvinna.

AUM VET ock TRO VI ALLA BÖR ENA

Så ej ben och kropp blir sena så kom nu och förena våran glob Sam vi kallar moder jord. In i blodet är vår ätt alltid älskad ljuv & rätt Elon Musk ju hade fel inget är försent allt var bara För Sänt

För Sverige i tiden ja ock tiden i Sverige För skapa en ny valuta är så lätt varför inte ha en som är rätt blanda nu allt vi har så kan vi alla bli som Jafar. Än är du älskad vi dör ej så lätt Vetterstedt är trots allt våran ätt. I våra ådror flyter än & vi är ju fager unge Sven.

Där satt den sa pappa än en gång när nu hördes allt våran sång vi sjunger nu glatt kom igen jag spelar ett spratt för alla heter Sven i Göteborg Ja Alla.heter Sven Alle heter Sven Alle heter Sven i Göteborg. De har allt sjönkt uti vår ära för det ju ju vi som kan bära allt det dära låt oss nu gå ock svära att aldrig igen liv förtära. 

Rökare, tjuv och fiskare alla är ni välkomna i moderns hamn ty lärdom ni slapp för ni fick fnatt alla ni mig buga för min kuk den kan ni suga sjöng nu på er tunga förlåtelsens sång hon är erat tvång för alla heter Sven i Göteborg.

Mitt Namn Är Sven Alexander Jack Vetterstedt Seger & jag har härskat över er alla förstå nu att jag givit bort all makt till min kärleks blomma.

Befrielsens sång än än gång.

Du gamla, Du fria, Du fjällhöga nord
Du tysta, Du glädjerika sköna!
Jag hälsar Dig, vänaste land uppå jord,
/: Din sol, Din himmel, Dina ängder gröna.:/
Du tronar på minnen från fornstora da'r,
då ärat Ditt namn flög över jorden.
Jag vet att Du är och Du blir vad Du var.
/: Ja, jag vill leva jag vill dö i Norden.:/

Jag städs vill dig tjäna, mitt älskade land,
Dig trohet till döden vill jag svära.
Din rätt skall jag värna med håg och med hand,
/:Din fana, högt den bragderika bära.:/
Med Gud skall jag kämpa för hem och för härd,
för Sverige, den kära fosterjorden.
Jag byter Dig ej mot allt i en värld
/: Nej, jag vill leva jag vill dö i Norden!.:

Sign ALB
Mer
3 år 2 månader sedan #1318210 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Brev tiłl nationen.
Välkommen till viska.se. Ett långt stycke, har svårt för att traggla mig igenom det, men välkommen

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum