Hade Hitler Aspergers syndrom?

Mer
15 år 6 dagar sedan #204379 av Drummer
Kan man uppträda inför hundratusentals med Autistiska drag? Jag vet inte, men det låter inte troligt. Vad tror du Geta?
Mer
15 år 6 dagar sedan #204385 av Drummer
Du PSR!!! Skulle du klara att prata inför hundratusentals människor?
Mer
15 år 6 dagar sedan #204387 av Drummer
Men du är inte helt tveksam, men nästan!!! Du kan bli en bra talare någon dag PSR!! Du predikar om demokrati va? Det är bra det isåfall.
Mer
15 år 6 dagar sedan #204408 av Admin1
Stalin hade visst frågat den mest framstående ryska läkaren, som hette Bechterew vad det var för fel på honom. Bechterew var alltid uppriktig och sade att Stalin var paranoid. Bechterews sjukdom är förresten uppkallad efter Bechterew. Hitler var väl intresserad av det ockulta vill jag minnas.
Mer
15 år 6 dagar sedan #204411 av Drummer

Admin1 skrev: Stalin hade visst frågat den mest framstående ryska läkaren, som hette Bechterew. Bechterew var alltid uppriktig och sade att Stalin var paranoid. Bechterews sjukdom är förresten uppkallad efter Bechterew. Hitler var väl intresserad av det ockulta vill jag minnas.


Hitler lade sig inte i det ockulta så mycket. Det var Himmler som hade starkt intresse för det.
Mer
15 år 6 dagar sedan #204499 av ak
Svar från ak i ämnet Hade Hitler Aspergers syndrom?
Hitler var frisk och intelligent som såg vilka sitt folks fiender var och agerade mot dessa. Det är inte ett tecken på sjukdom utan på sundhet att vara förmögen att noggrant analysera situationen och agera därefter.