Breivik, sjuk eller frisk?

Mer
12 år 3 månader sedan #453871 av Tikki
Svar från Tikki i ämnet Breivik, sjuk eller frisk?
Mitt inlägg syftade på hur en politiker skulle svara.
Jag har alltså laddat ner filerna men vet inte hur jag lägger upp de så att andra kan ta del av de här.
Tänkte på dem som kanske tycker det är obehagligt att "regga" sig för att ladda ner själv.
:)
Mer
12 år 3 månader sedan #453872 av Nissegossen

Tikki skrev: Man ska inte fråga hur man lägger upp PDF-filer.
Frågan gäller andra saker.
Man får inte heller glömma bort Word och Excel, då blir det orättvist.
Så för att svara på din fråga så är inte PDF det viktiga utan "varför just PDF?".
På så sett kan samhället utvecklas.


Fnys! Du driver med mig Tikki, det är för sent att bli nykter nu, vilket du stoltserar m,ed för att du vaknar ju mitt i natten för att du blivit trött av allt rödvin du och dina Kamrater har satt i er! Men tänk på mig då som skördade en sats glögg i går kväll och inte fått någon återhämtande sömn ännu?!!! :ajaj
En bön att stilla bedja om :be var snäll ställ inga konstiga frågor som du själv har svaret på men inte jag tack! :skifta

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
12 år 3 månader sedan #453873 av Tikki
Svar från Tikki i ämnet Breivik, sjuk eller frisk?
Det var detta jag syfta på;
"Som i alla sammanhang när en politiker får en fråga och han själv inte vet svaret på, så säger jag bara Tikki, bra fråga! och om jag nu vore politiker hade jag lindat in svaret och gett ett nonsens svar och snabbt glidit in och fokuserat på nästa fråga."
Jag driver inte med dig, jag driver med politikerna.
Jag tycker ju jättemycket om dig! :hjärta
Mer
12 år 3 månader sedan #453875 av Nissegossen
Tack, jag vet det och är tacksam för det! :hjärta

Men jag är långt ifrån vad jag brukar vara i natt! Hopas du kan förstå! Jag sover snart där jag sitter!
Kram och god natt :hjärta

Jag sover nog som en stock om en liten stund!
Nisse

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
12 år 3 månader sedan #453876 av Tikki
Svar från Tikki i ämnet Breivik, sjuk eller frisk?
Klart jag förstår.
Du behöver nog en god natts sömn.
Sussa gott när det är dags.
:angel
Mer
12 år 3 månader sedan #453878 av Nissegossen
:skifta :angel

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum