Utbildning ska förebygga självmord (SVT Skåne)

Mer
9 år 2 veckor sedan #738614 av Geta
Vad har du för bevis för att cannabisolja hjälper? Nu tycker jag att tråden har spårat ur.
  • cholowiz13
  • Besökare
  • Besökare
9 år 2 veckor sedan #738620 av cholowiz13
Svar från cholowiz13 i ämnet Utbildning ska förebygga självmord (SVT Skåne)
Ja, jag har bevis eftersom på länk som jag för tillfället inte hittar-_-, men jag vet som en bekant som har struntat i cancer behandlingen och fått mycket lyckade resultat så bra resultat att risken ska vara lika liten att få återfall som en individ som inte har haft cancer en ända gång.
Mer
9 år 2 veckor sedan #738665 av sonan

cholowiz13 skrev: Ja, men om kirurgi inte hjälper ska man då behöva ruttna bort för att dem inte har släppt ut cannabis oljan som ett läkemedel?



Tag då detta medel ( eller vad det nu är saken gäller, för jag vill inte säga ta denna Cannabis rent konkret eftersom det väl är olagligt ) ifall du fortfarande vill när du har det i din hand.

Jag tycker inte alls som Geta att det spårar ur, det är just här i urspårningen som man kan finna sanningen, och min sanning är den att du klagar på andra som inte vill ge dig vad du vill ha. Då kan man klaga på precis allting, och så länge man har ett litet fragment av värderingsvilja kvar inom sig gentemot omvärlden så sköter man sig inte själv till 100% vilket jag försöker att göra.

Slut på diskussionen i just denna tråd, och du har inte sagt nåt fel cholowiz13 och inte jag heller och inte Geta eller fan själv heller. Bokstäverna är bara ofullkomliga tecken. Förlåt att jag gick OT, men ibland så måste man.
Mer
9 år 2 veckor sedan #738669 av Nissegossen

sonan skrev: Förlåt att jag gick OT, men ibland så måste man.

[youtube]mJ5k6udvyec[/youtube]

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum