Jag måste göra mig själv eller någon annan illa

Mer
8 år 8 månader sedan #763401 av Nissegossen
Ja, han som knivskar tre i Norrköping, har ansökt om psykvård, men har hamnat mellan stolarna med missbruks vård, psykiatrisk vård samt socialen. Här är hans mammas berättelse. Läs mer i Aftonbladet. www.aftonbladet.se/nyheter/article21268567.ab
www.aftonbladet.se/nyheter/article21269450.ab

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
8 år 8 månader sedan #763474 av lärjungenMatteus
Och som en Kristi soldat ska du inte låta dig hindras av världsliga angelägenheter, för då kan du inte till fullo tjäna den som tog dig i sin tjänst.
Mer
8 år 8 månader sedan #763513 av Nissegossen
Jaha, sedan när bor jag i Norrköping, har inte ens besökt stan i hela mitt liv.
matterik, nu mobbar du mig, sluta med det!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
8 år 8 månader sedan #763514 av Geta
Det är rubriken på tråden som är olycklig.
Mer
8 år 8 månader sedan #763518 av Fantasio
Ungefär samtidigt som vansinnesattacken med kniv skedde, exploderade en handgranat i bostadeområdet Klockaretorpet och nationella insatsstyrkan understödd med helikopter grep flera män i stadsdelen Hageby för förberedelse till rån. Snart vågar man väl inte gå ut längre. Nissegossen, vad tråkigt att du aldrig varit i stan.
Mer
8 år 8 månader sedan #763520 av zoegas
Han sade - Ge mig 5 kvadrat och en internetuppkoppling så klarar jag mig. Dem tankarna har jag också haft. Fick 60 kvadrat istället.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻