Det finns mycket att göra för att rädda liv

  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
7 år 1 vecka sedan #926265 av Jocke
Jag tror människor blir mer beslutsamma, när dem känner att dem inte får den kontakt dem vill ha?

Vars är världen på väg?
Mer
7 år 1 vecka sedan #926385 av Cider
Det kan nog ligga en hel del i det, Jocke.
Mer
7 år 1 vecka sedan #926388 av memphis
what Music does to my head, nothing else can do!- me.
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
7 år 1 vecka sedan #926394 av Jocke
Men hur kan man känna den där lyckan som borde vara så självklar för alla? Men det är ngt som fjärmar oss från verkligheten?

Vilka människor då, är det som behöver vår hjälp med att lirka fram sin fördolda sida, som behövs när krisen på allvar biter sig in i en och förgiftar ens tillvaro!

Vars är världen på väg?
Mer
7 år 1 vecka sedan #926398 av memphis
vi har så olika behov för att känna lycka. för mig behövs det bara en ljus vårkväll o alkohol. det är nog, jag vet att det tar slut snart, därför suger jag verkligen i mig det hela. men så finns det personer som har svårare än så för att känna lycka och låt oss hoppas att de hittar sin lycka snart, innan det så att säga är för sent! men det är aldrig för sent att låta sig njuta av njutningsämnena som finns. lyckan må vara flyktig men den är egentligen ständigt beredd
Mer
7 år 1 vecka sedan #926399 av Drummer
Du måste lirka bort dina egna mörka knutar Jocke! Det är där allt börjat! Sedan sprider du lätt mörka vibbar omkring dig att dina problem ska vara andras! Du måste lära dig att acceptera andras åsikter! Demokrati och självbestämmande är viktigt för alla tror jag! Men ngn kommunistpolis som ska kommentera "Så här ska det vara och inte vara är flams och trams" Du har mycket att jobba med Jocke! Du borde gå hos en psykolog ngn som lär dig att du kan inte styra över andras människors liv! Jag tror du har så mycket problem som du lägger på dom du anser ska ha de problemen som du själv besitter! Du har ju visat i fyllan i bildtrådarna vilken du kan vara! Du verkar ha kärlek sexuellt för både män och kvinnor!