Anders Borg ber om ursäkt

Mer
6 år 8 månader sedan #959878 av Undrande
Svar från Undrande i ämnet Anders Borg ber om ursäkt

Johannes skrev: Nja, han har inte gjort något kriminellt i.o.f.s. Bara betett sig olämpligt. Kallat folk för hora m.m.

Är det inte kriminellt? Ska jag börja kalla sig slamphoran Johannes? Det är ju bara lite olämpligt , och, jag är ett psykfall, inte en betydande medborgre som visar penisen.
Ska jag kanske ta en bild på min penis och PMa till dig? Kan ju inte vara kriminellt...undrar varför det klagas så mkt i pressen på sådant som trakasserier etc?
Mer
6 år 8 månader sedan #959879 av Recard2016
Bara undrar varför folk e förvånade, han e ju moderat.
Mer
6 år 8 månader sedan #959880 av Undrande
Svar från Undrande i ämnet Anders Borg ber om ursäkt

Johannes skrev: Men SD:arana brukar göra sig skyldiga till brott när de är ute i svängen. Viktig skillnad.

Tveksamt då domstolarna är politiska. Moderaterna har genom åren haft enormt många kriminella högt uppsatta.
Och då har de varit aktiva
Mer
6 år 8 månader sedan #959882 av Undrande
Svar från Undrande i ämnet Anders Borg ber om ursäkt

Geta skrev: Men var det inte en Sverigedemokrat som kallade någon för hora. Det blev ett ramaskri. Det mäts med olika måttstockar. Läste att Borg har fått mycket stöttning från partimedlemmar.

Undrar hur det skulle gå om man formulerade om det till "betaltjej?"
Alla fattar men kan man föra i evidens vad jag menar?
Mer
6 år 8 månader sedan #959890 av Kloppe
Svar från Kloppe i ämnet Anders Borg ber om ursäkt

Undrande skrev: Är det inte kriminellt? Ska jag börja kalla sig slamphoran Johannes? Det är ju bara lite olämpligt , och, jag är ett psykfall, inte en betydande medborgre som visar penisen.
Ska jag kanske ta en bild på min penis och PMa till dig? Kan ju inte vara kriminellt...undrar varför det klagas så mkt i pressen på sådant som trakasserier etc?

Det är en viss skillnad på att springa omkring med järnrör och att kalla folk för hora. Graden av kriminalitet är grövre att hota med bl.a järnrör.
Förolämpningar är så vanliga i dag, att folk inte ens ids höja på ögonbrynen.

Det blir bättre och bättre dag för dag.
Mer
6 år 8 månader sedan #959892 av Geta
Svar från Geta i ämnet Anders Borg ber om ursäkt
Det ska ha varit aluminiumrör.