Den psykiskt sjuke sonen misshandlade sin mamma-Sydsvenskan

Mer
6 år 4 månader sedan #996800 av Utomjordingen
Jag skulle bli jätte psykisk sjuk (alltså, mer psykisk sjuk än vad jag är idag) om jag bodde hemma hos min mamma! Jag skulle inte fixa ens en hel dag med min mamma. Min mamma visar sällan respekt gentemot mig och har ibland ett bedrövligt beteende mot mig.

Det är inte för intet jag inte har träffat min mamma på runt 10 år!
Mer
6 år 4 månader sedan #996862 av Nissegossen
Biter man den som föder en, då är man inte klok, och han blir borttagen, och i fråga om fortsatt liv har han förbrukat sitt eget liv ifråga om det.

Men det är inte upp till oss att döma.

En hund som biter den som föder den, är borta nästa dag

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 4 månader sedan #996863 av Geta
Mödrar kan vilja hålla kvar sina barn längre tid i hemmet, än vad som är sunt. Barn måste få flyga ur boet.
Mer
6 år 4 månader sedan #996906 av memphis
jag kan relatera till det här med Modern, som denne mördare, Leif Gw och Utomjordingen. Jag kan inte riktigt dra jämt med min mamma. Hon kan gå mig på nerverna och humöret. Och när det blir så bär hon skuld för väldigt mycket. So, I know the feel. Men att döda är ju verkligen extremt.
Mer
6 år 4 månader sedan #996909 av Utomjordingen

Nissegossen skrev: Biter man den som föder en, då är man inte klok, och han blir borttagen, och i fråga om fortsatt liv har han förbrukat sitt eget liv ifråga om det.


Precis det min mamma gjorde våren 1990! Hon och släkten såg till att jag skulle bli tvångsinlagd/tvångsmedicinerad för att jag anklagade en i släkten för en hemsk sak.
Mer
6 år 4 månader sedan #996984 av Admin1
En del mödrar är nog inte friska själva och kan vara påfrestande. 80 % av schizofrenin är ärftlig, så 80 % av mödrarna kan ha vissa problem själva.