Nya studier: Rött kött och ost är bra för hjärtat En ny studie menar att regelbu

Mer
5 år 7 månader sedan #1085276 av memphis
Jag köper bara köttfärs och då lägger jag lite mer pengar så jag får bra kvalité. Naturbeteskött är dyrast men godast. Andra köttprodukter jag köper är pålägg och då väljer jag svenskt. Jag försöker ha en mer fiskbaserad meny, men köper svensk kyckling ibland. Kycklingindustrin är inte fin, men jag tycker om kyckling.
  • Lester
  • Besökare
  • Besökare
5 år 7 månader sedan #1085338 av Lester
jag köer ibland vegansk färs, kan va så himla gött och dessutom känns skönare och fräschare på nåt sätt.... men jag försöker undvika äta kyckling men ibland men sällan köper färdiga ben.... det är gott.... fisk är nyttigt.... pga att jag går upp i vikt av nötter som är nyttigt på samma sätt som viss fisk undviker jag nötter och dessutom kan jag aldrig sluta äta det, så men iaf äter jag fet fisk då och då.... jag gjorde ett gentest tror det eller inte som visade bland annat att jag ligger i riskzonen för hjärt och kärl sjukdomar, så därför äter jag fet fisk ibland och jag borde träna oxå... men kommer aldrig iväg att göra det....