Hårtråden

Mer
5 år 3 dagar sedan #1148135 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Hårtråden
Recard kommer du från Helsingborg?

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 3 dagar sedan #1148137 av Recard2016
Svar från Recard2016 i ämnet Hårtråden
Näpp.
Mer
5 år 3 dagar sedan #1148140 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Hårtråden
Hade varit hos den tandläkaren jag hade då, Hon är numera pensionär. Där satt jag vid Valand och väntade på vagnen. Funderade på en klippning den kom jag underfund med att en klippapparat kostade en och en halv klippning. Bestämde mig på studs att köpa en. Första tiden anlitade jag andra att klippa mig, men numera sköter jag själv om det.

Så Recard satsa en slant låt din morsa klippa dig och en som klippte mig beordrade dammsugaren fram och hon höll i det korta röret klippte sög in det i dammsugaren. MEN OBS OBS OBS stoppa fingrarna i öronen annars åker allt i örat med.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 3 dagar sedan #1148143 av Recard2016
Svar från Recard2016 i ämnet Hårtråden
Mitt ex brukade raka sidorna på mig, men min morsa vägrar o klippa mig eller raka sidorna på mig. Konstigt nog går hon med på att färga mitt hår grönt. Har rakat sidorna själv nån gång med, blev lite ojämnt men helt ok, växer ju ut igen.
Mer
5 år 3 dagar sedan #1148146 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Hårtråden

Recard2016 skrev: Näpp.



Bor du där?

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 3 dagar sedan #1148147 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Hårtråden
Håret är nu en riktig mess. Långt och tjockt på huvudet så det lägger sig som en matta. På sidorna är det tunt och spretigt. Jag kanske går till frissen trots allt. Min Fiskarssax känns lite opålitlig i detta prekära läge.