Greta Thunberg blev deprimerad och slutade äta

Mer
5 år 1 månad sedan #1134788 av Nissegossen
Willys nära här har billigt kött, biff och Entrecote har i en bit för 99kr/kg
Fransyska 78kr/ Kg, högrev 71kr/kg det går göra mycket gott utav en Fransyska då det kan gå för dyrare kött, som lövbiff, en sjömansbiff eller en rysk stroganoff lite längre koktid bara

Så Cosmos titta på Willys på din ort

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 1 månad sedan #1134831 av Richard
Klimat-Greta är fake o bluff!
Man ska inte ge sig på barn, men med den hajpen hon gett sig in på, så måste man tåla kritik! Hennes mamma är Malena Ernman som lämpligtvis släppte en bok om klimatet efter Gretas "skolstrejk för klimatet"...

Till att börja med, ingen vanlig media nämner det, o de kallas "hatsajter", men är ibland värda att kolla upp... Kolla Henrik Alexanderssons inlägg. När hon pratade på klimattoppmötet i Polen, så satt det typ en i publiken. Ingen jävel tar henne på allvar!
henrikalexandersson.blogspot.com/2018/12...s-left-building.html

Ingen vill lyssna på henne! Alla vet att hon bara är en snyfthistoria!

Bolag använder henne som dragplåster... Det är bara pengar som byter nått, men det fattar inte allmänheten, de blir oroade av Gretas historier istället!
www.svd.se/hans-bolag-anvande-greta-thun...-drog-in-10-miljoner

Den svenska klimatdebatten är ”helt vrickad”, Donald Trump är ”mycket kompetent” och jorden mår förmodligen bra av att bli lite varmare.
Möt Lennart Bengtsson, ledamot av Kungliga Vetenskapsakademien och en av världens mest meriterade klimatforskare.
– Jag kan säga utan tvekan att jag har satt mig in i klimatet mer än de flesta människor, säger han.

www.expressen.se/premium/nyheter/forskar...-anledning-till-oro/

Givetvis bakom en betalartikel! Men jag tror mer på en professor än en förvirrad miljöpartistklimatoroligaspergare...
Mer
5 år 1 månad sedan #1134834 av Geta
Jag är bara ett handslag från Greta Thunberg. Jag har tagit hennes farmor i hand på Strand hotell i Stockholm i mitten av 1970-talet. Hennes farfar Olof Thunberg uppträdde. Det var på en konferens som STF hade.
Mer
5 år 1 månad sedan - 4 år 2 månader sedan #1134837 av Richard


Greta Thunberg har för fan blivit utnämnd till Jesus efterträdare av svenska kyrkan. Majoriteten i Sverige lider av masspsykos... Klimatpsykos! Vi ska betala mer för en semester i Thailand i form av flygskatt säger Isabella Lövin, miljöminister, som tjänar typ 120 000 kr i månaden. Hennes man har en dieseltruck som spyr ut avgasen, men han är ju skulptör o jobbar mycket med sten...
www.aftonbladet.se/nyheter/a/m64lmE/har-...-ut-om-familjens-bil

Men det räcker säkert Isabellas 120 000 kr i månaden till att beskatta... Men om vi vanliga ska ha råd att åka på semester, så måste vi betala flygskatt tycker Miljöpartiet!
Last edit: 4 år 2 månader sedan by Admin1.
Mer
5 år 1 månad sedan - 5 år 1 månad sedan #1134838 av Geta
Skojigt att hon fick en stor blomkruka med en pelargon. Det var jordnära. Rosor hade inte passat.

Vi har inte i Thailand att göra.
Last edit: 5 år 1 månad sedan by Geta.
Mer