Här är lataste sätten att få ut friskvårdsbidraget

Mer
4 år 7 månader sedan #1186953 av krokus
Nisse,
Nej, jag är sur över att Expressen anser att ridning är en lat/slapp träningsform.

Mer
4 år 7 månader sedan #1186954 av Geta
Journalister eller rubriksättarna är inte alltid så kunniga i ämnena som de skriver om. De vill bara väcka sensation.
Mer
4 år 7 månader sedan #1186976 av Vierja
Hade en flickvän som tävlade med häst, hon var väldigt bra tränad, fysiskt då, man märkte det mest på hennes rygg o ben.
Hon var väldig stark där.
Mer
4 år 7 månader sedan #1187201 av Admin1
Bra motion ska man få flås av. Hur länge orkar man rida utan uppehåll
Mer
4 år 7 månader sedan #1187221 av Nissegossen

Admin1 skrev: Bra motion ska man få flås av. Hur länge orkar man rida utan uppehåll


Kalle Dussin red från Turkiet på 12 dagar han var nog ganska mör på det

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 7 månader sedan - 4 år 7 månader sedan #1187223 av Nissegossen
En annan historia jag läst tidigare, en annan verklighet kan man lugnt säga
sv.wikipedia.org/wiki/Karl_XII:s_ritt_fr...%99ti_till_Stralsund

Sårade Svenska soldater sågs inte väl i Sverige då de ofta blivit handikappade och inte förmådde arbeta, de levde i misär dit de kom tillbaka, de kostade ju bara pengar.

Samt en rote soldat skulle vara fullt utrustad utav sin rote krets de som skulle betala sade det är bättre att skjuta honom här pga kostnaden
Sedan hade jag gärna lagt in en bild på ett mynt ett nödmynt u koppar värde 5 daler banco en stor kopparplåt bara för att koppar bryt de i Sverige vid den tiden men hittar ingen bild på ett. De var så tunga att de fraktades med vagn för att flytta dem.
www.myntkabinettet.se/fakta/foremalsfakta/nodmynt

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 7 månader sedan by Nissegossen.